Sve što ste ikad htjeli znati o Vanka regule
(Rejting 0 od 5)
3sport
Autor: Anamarija Marović
Srijeda, 22 Srpanj 2009 00:46

Ovi misec mi je stvarno gužva, zapravo ludnica, zapravo ne ovi misec nego i prošli, a ništa nisam stigla napisat. Prvo sam bila i morala nešto napisat o Svjetskom prvenstvu u sportskom penjanju u Kini, pa nisam, zatim Petzen trophy u Austriji, pa nisam. A, zašto nisam. jer sam već zadnjih dva miseca mislima i duhom u iščekivanju Vanka regule, festivala nad festivalima, festivala za dušu i tilo.
I sad opet prvo pišem o tome i nadam se da će mi Šteka na vrime poslat rezultate, ...ma ne baš na vrime, ali u neko doba valjda oće.

Nekako mi se čini, a nisam uspila prebrojat jer niko nije tia stajat na mistu dok brojim, da je ove godine bilo najviše svita na ovom jedanestom Vanka reguletu (naziv koji spominjem u čast mog najduhovitijeg prijatelja i najboljeg voditelja), ali zasigurno mogu potvrdit da je ove godine divlji Šatorgrad bia najveći. Sve bolje parcele bile su rasprodane već prve dane, one s pogledom na more rezervirane već ranije, ulice sve tisnije. Zapravo ne znam ako se ovako nastavi, di ćemo slijedećih godina, možda zatvorit ulicu. A još nisi moga ni slobodno hodat jer su sva stabla povezali sa slacklineom.

O filmovima na festivalu morat ću popričat s organizatorom. Stavia je neki film sa slovenskom penjačicom Natalijom Gros di ona grinta jer je istegla prst i doziva fizioterapeuta i sad su mi se penjači nešto uskomešali. Osim šta su do jučer grintali da nemaju dobre uvjete, sad mi već spominju i neke fizioterapeute. Ubuduće, ako nešto tako stavi na program, ima odma da nađe neku babu koja još zna namištat noge i ruke i stavi nam je na raspolaganje. Bia je i film sa Šimom Stipaničevim. E, takve filmove možete stavljat i da ikako mogu natirala bi ih da ga pogledaju bar 5-6 puta.

Evo dok ovo pišem, Šteka mi posla poruku da mi rezultate šalje za po ure, a sad ne znam jel vanka reguletske po ure i stvarne po ure. Vidit ćemo.

Natjecanja su počela u sridu sa Cikloplanet stone fence singletrack freeride bike competetion, šta u prevodu znači da su biciklisti jurnjavom kroz misto izneredili stanovnike Sutivana, a najbrži u tome bia je slovenac Luka Strnad Peterca, a kod cura Marija Sporiš. U Cikloplanet riva freeride bike dualu, a to je disciplina di dva vozaca zajedno izneređuju ljude po Sutivanu, tu je najbrži bia Luka Vesligaj, a od cura opet Marija Sporiš.

A partiji, šta o tome kazat, TBF u četvrtak, Gego u petak i to Gego opet na kandiliru. Jedino, ali to je razumljivo jer Hrvatska nije turistička zemlja, komunalno redarstvo odredi da koncert mora završit i svi poć spavat.

Ja bi spavala, ali mi u Šatorgradu to ne daju, a ove godine nije bilo Big brothera da ih rastjera pa su svirali i urlali. Razmišljala sam da se dignem i zaprijetim im ranim jutarnjim dizanjem ako ne umuknu, ali sam u bljesku razuma shvatila da od toga ne bi bilo neke koristi, al ionako ih je sunce ujutro probudilo.

U petak je bia prvi penjački dan, i to već stara disciplina DW speed climbing na sustipanskoj rivi. Najbrži su bili Luka Kivela kod muških i Maja Božić kod cura. Dobro za Maju, ali ne znam ko će ostat sad živ s Kivelom.

Biciklisti su imali nešto ispunjenije termine. Oni su skakali di god se skakat dalo i to nekakve skokove kojima Lacko zna ime, ja baš i ne. A taj Lacko me uvik zadivljuje kako to zna. Jedino ne zna skakat, to nam je pokaza prije par godina.

U subotu se u Olimpijskom selu (Šatorgradu) trebalo oduzeti neka zemljišta, preseliti ljude i njihove šatore i napraviti mista za Cikloplanet dual cross freeride bike competetion. Ja, koja se bojim vožnje biciklom nizbrdo svake godine sam sve zadivljenija ovom utrkom među stablima. Neki su čak i pogodili stablo, srećom bez posljedica.

Bez posljedica je završio i Jurica Žitko kojega je pred neka dva miseca Gorska služba spašavala nakon pada sa paragliderom, a u bolnici ga pokušali nagovorit na operaciju kičme. Valjda mu je bicikla imala dobre amortizera pa je još uvik u komadu. U utrci je ka najmlađi sudjelova i njegov devetogodišnji sin Jan. I tu su najbrži bili Luka S.P. i Marija Sporiš.

Ove godine, održana je i regata. Ne znan kako to Šteka uspije, ali kad on zove dođu svi, tako da su u Sutivan na ovu regatu došli jedrit najboli Hrvatski jedriličari, Olimpijci, i to u utrku imena Topper 4x sea race.

Eh da, kvalifikacije za penjačko boulder kašeta natjecanje, koje je Šteka nazva Freestyle bouldering fight najavljeno za 9 sati ujutro, pazite ovo-ujutro, održalo se u razumnom terminu u 9 navečer. Znala sam ja da se Šteka šalia...
(Valjda se ne šali sa slanjem ovih rezultata.)

A i kvalifikacije smo razumno nazvali kompletnim natjecanjem jer di ćeš ti i kad ćeš završit s 40 muških i 8 ženskih natjecatelja. Jedino su nas Kivela, Morić i Pevec zeznili jer su sve ispenjali pa smo morali održat superfinale. I tu je opet pobjedia Luka Kivela. I lako njima, mislim na Morića i Peveca, oni idu ća u Zagreb, ali mi ostajemo ovde i ko će tek sad ostat živ s njim ka dvostrukim pobjednikom Vanka regule.

Tamara Zulim je najbolja od žena ali ona to nikad ne spominje pa je s njom lako.

Ove godine ni nedilja nije bila slobodan dan. Prvo je startala Sea kayak long distanance race, najbrojnija utrka kajaka ikad održana na ovim prostorima. Trkalo se 28 timova u kajacima dvosjedima u, kako je voditelj rekao, iscrpljujućim uvjetima, pobješnjelom moru s morskim psom u blizini, suncu koje je pržilo... Nije baš sve to reka, ja sam malo dodala jer sam zaboravila šta je reka, ali bilo je baš tako. Najbrže je od morskog pasa pobiga tim Damir Rožić i Saša Knežević.

I još za kraj, natjecanje u slecklineu, u Stivanskom parku. Ovima nije bilo dosta šta hodaju po tom, sad se uće i ležat na tome, pa ljuljat na tome, pa dizate se s poda iz ležećeg položaja na to. Šta li još neće izmislit?
Ali za sada su se natjecali samo u hodanju. Slecklineovi su bili razapeti po cilom parku, u dućan sam morala ić okolo da još ne zapnem na kakvi skriveni i prospem se na radost i veselje svih prisutnih.

Jaka je na brzinu objasnia pravila odredia zone, nešto ka u penjanju i onda su hodali i hodali, a ja sam morala na trajekt jer me Mali Jure zeznia pa nije isplovia ali rekli su mi da je najbolji bia Krešo Morić. Ne moš virovat, cilo vrime je glumia nezainteresiranost, a uvjerena sam da je doma u tajnosti vježba cilu godinu.

I još za kraj, vrime je stvarno relativan pojam, pogotovo kod Šteke, po ure traje cilih 18 sati. Selim se u Stivan.

I evo rezultata ovde.

KOMENTIRATI MOGU SAMO PRIJAVLJENI KORISNICI, PRIJAVITE SE ILI REGISTRIRAJTE!
Podijeli ovaj članak (google, twitter, facebook...)