Traži
Traženi pojam: dragec
Ukupno rezultata: 34.

... ponuditi više, ali i da će netko dati puno više… ili ću profitirati ja ili Dragecovi klinci iz doma A.G. Matoš…”  O kajaku Necky Looksha Riječ je o vrhunskom ekspedicijskom kajaku Necky Looksha čija ...
E ove godine je napokon slap zablistao u svojoj punoj ljepoti i svoje snage su odmjerili Ogulinsko, Riječko, Zadarsko, Bjelovarsko, Zagrebački zaljubljenici u ledeno penjanje, HVALA DRAGEC!!!  U 7.30 ...
... uslijedila je detaljna analiza opreme. Za razliku od prethodno odvoženog maratona, kad smo sve imali u ruksaku i džepovima, ovaj put smo se organizirali tako da imamo i auto-pratnju. Kolega biciklist Dragec ...
Dogodilo se to tako da su se Dragec i Tea dogovorili da idu veslati po Kornatima. Ja sam uspio zbrisati dva dana sa posla i zaključio da idem sa njima te smo već u srijedu, na sam praznik, negdje oko ...
... kajacima za 12 dana, 10 sati i 40 minuta od Prevlake do Savudrije na projektu "Kajakom prema suncu". Inače, Dragec je s legendarnim pustolovom Danielom Lackom, Marijom Mačešić i Nevenom Kalacom već ...
Lani su Dragec, Stipe i Domagoj krenuli iz Prevlake i veslali do Savudrije, a za to im je trebalo 12 dana, 10 sati i 40 minuta. Ove godine, na isti datum kao i lani, dakle 22. lipnja, Dario Rocco i Marko ...
... za mjesec dana ući u kategoriju M50, pa njegov rezultat u trci 1:11:05, obračunat starosnim hendikepom (11,28%), daje izuzetno vrijeme 1:03:03, najvrjednije ostvarenje trke, što će reći da je Dragec kao ...
... i na četiri osamtisućnjaka, uključujući Mount Everest, rekao da se dalje ne može, znali smo da je tako i nikako drugačije. Marko (dolje) i Dragec dio puta ispod L1 prošli su u skijaškom silazu. ...
... hrana i sl. Cijena, prava sitnica - USD 5000. Skijaš Dragec, koji je jučer s dr. Jurkovićem tražio (i našao) teren za ekstremni spust. Ali, do našeg odlaska iz BC-a ima još nepunih pet dana, ...
... a postavio je novih 160 m fiksnog užeta, a s njime su Lakhpa i Pasang. U nedostatku drugog posla, dva ekstremna skijaša Dragec i dr.Jojboli krenuli su negdje u okolici obaviti ekstremni skijaški ...
... na Annapurni II. Slično je bilo i na Logoru 2 gdje su ujutro Marko, Bruno, Ivica i Dragec uspjeli uz jak vjetar otići 1000 m po grebenu te izvidili da nema mogućnosti lakšeg puta od onog kojeg su ...
... Poseban je po tome što se radi o jednom od dva Neckya u kojima su Stipe i Dragec prije nekoliko dana preveslali Jadran od Prevlake do Savudrije.   Da se radi o običnom kajaku vrijedio bi samo 9.829 ...
... kupiti Necky Kajake? To pitajte Stipu i Drageca koji su s Necky kajacima preveslali od Prevlake do Savudrije i postavili visoku normu; 620km u 13 dana kontra maestrala. www.surfmania.net  ...
... Ideja im je bila da se kajakaši pridružuju po pojedinim dionicama puta i da veslaju sa njima koliko mogu ili žele. Dragan Krajcar - Dragec / foto@Hajrudin Merdanović, 24 sata. Tjedan dana prije njihovog ...
Dragutin Krajcar Dragec i Stipe Radetić su pred ciljem!!! Postavili su rekord, 13 dana veslanja, 620 kilometara, preveslali Jadran od juga do sjevera!!! BRAVOOOO!!!   Jadran su već onomad preveslali ...
... Sport preporučuje:: SAI TOURS www.saitours.hr AVANTURIST www.avanturist.hr  IZAZOV www.izazov.net ŽUTI MAČAK www.zutimacak.hr VMD www.vmd.hr DRAGEC & DRAŽEN Livigno _____ Najbolja odredišta ...
... CHO OYU 2007. Adventure novinar 2007. godine – DRAGAN JANKOVIĆ Aukcija predmeta fantastična, detalji sljede... Mali kajakaši i njihov trener Dragec prezadovooljni – skupilo se, neslužbeno ...
... veslačima bez roditelja, koje trenira naš kolega Dragec. O njima ćemo puno više saznati kad nam Lacko pošalje davno obećani tekst na tu temu.... 4. Razno. Možete plesati, piti, pjevati, ...
kayaking/dragecovi3.jpg"/>Dragi portalci! Kako je direktorica Tanja najavila, na proglašenju naj-pustolova 2007. bit će održana i aukcija fetiš-predmeta raznih znanih vam portalskih likova, ...
... probilo na sam vrh!! Sav novac od aukcije poklanjamo mladim kajakašima bez roditelja koje trenira naš kolega Dragec. Daklem, članovi spomenute kajakaške sekcije su štićenici ...