Traži
Traženi pojam: kontrole
Ukupno rezultata: 50.

... i ponavlja „Ja sam bio finišer“. Skida hlače i kaže „Čekam te na kontrolama, ti si finišer!!“ Spušta se u kratkim hlačama po toj zimi natrag do posljednje kontrole, smrzava se još toliko i odlazi sa organizatorom...“ ...
... pastrva. Većina sudionika minitrekinga odabrala je put koji ide iza uzgajališta i vodi prema grebenu na jug, gdje je bila druga kontrola. Nakon susreta nekih sa zmijom u blizini druge kontrole i nepoznavanja ...
... subote našli na meniju minitrekinga koji je startao na parkiralištu kod Žganog vina. Prva kontrolna točka bila je na vrhu Tkalec kod lovačke kuće. Neki su odabrali uvjetno najkraći put do kontrole, što ...
... potplatima koje daju prirodno gibanje stopala i bolji položaj na skijama. Skijaške cipele Hawx imajo iznimno nisku težinu i garantiraju savršen omjer kontrole, agresivnog prianjanja i udobnosti. Skijaškim ...
... tresem, dok konačno nisam docekala da me momci sa kontrole puste da u njihovom autu dočekam svoj prijevoz... Prolaze minuti, i konačno neko od trkača nailazi, dvojica momaka, stranaca... Zar su oni jači ...
... brzina. Obnovljena tehnologija Doubledeck 3.0 i nova tehnologija RAMP Tech donose još više preciznosti, kontrole i stabilnosti na skijama. U Atomicu smo se ove sezone dobro pobrinuli i za skijašice. ...
... i nižu težinu – što znači da su brže i reaktivnije. OS tendon garantira pomoć pri odskoku, sustav Sensiflex™ garantira optimalan omjer između obuhvata stopala, kontrole pokreta i udobnosti. Sustav zaokružuje ...
... Ornansa, ispričaj nam što se događalo. Odlučio sam se za taktiku napada i krenuti odmah jako imajući u vidu težak teren, mogučnosti padova i bolje kontrole napada ostalih rivala, dobro sam poznavao stazu ...
... Darko i Ares vide što me snašlo pa su usporili tempo i jedva se dovlačimo do kontrole. Tu tražim izglasavanje o duljini spavanja. Inače naš trio odlično funkcionira i sve odluke donosimo demokratski. Tražim ...
... cijelu stazu. Ali pošto će dosta kontrola biti neobaveznih, vremenski limiti i odluka koje kontrole pokupiti, igrati će veliku ulogu u poretku. Ali ne brinite, nadamo se da će većina timova proći cijelu ...
... odlučili još jednom ugostiti vas u Buzetu. Ako ste mislili da ćete vidjeti iste kontrole kao lani, jako se varate. Naime, ovogodišnja utrka se proteže terenom kojeg još niste vidjeli, a možemo vam garantirati ...
... se, kako organizator kaže, dodjeljuju na CP18 iz noćne zone biti presudno ...   HM bojim sa da do zadnje kontrole nećemo znati iskod 2,3,4,5, a nadamo se i 6 mjesta koje su trenutno dobro zauzeli AD NATUROVCI ...
... na dijelu koji slijedi naša brzina bila oko 500m na sat. Srećom taj „speed“ nije dugo trajao, nekih 2 sata. Skoro smo nadomak kontrole, ali nikako da stignemo do nje. Pred nama se otvorilo jezero. Najkraći ...
... silazak, uspon, prelazak preko sedla te spust do kontrole. Ma to ćemo preletjeti. Ha,ha, negdje oko 2 sata iza ponoći imamo gozbu. No, imamo još dva sata dana i treba biti što brži. Kiša lije i ne prestaje, ...
... veslamo. Nakon nekih 40-ak kilometara treba ubosti jednan od mnogobrojnih kanala kojom još 20km do slijedeće kontrole. Prizori koji nas okružuju su veličanstveni, šteta što pada kiša i što je sve sivo ...
... i nastavljamo dalje put sedme kontrole. Ali prije nastavka malo buba-buba, iliti malo plivanja. Rijeka koju treba preći široka je 50ak metara. Iako struje uopće nema za svaki slučaj organizatori su postavili ...
... tj.kontrolne točke. Penjali smo se, penjali i nikad doći na vrh.  Svako toliko pogledavam kartu i zaključujem da nema smisla ići skroz gore. Udarimo mi dijagonalu u smjeru kontrole. Gasimo vonderice kako ...
... dasku, onda trebate ispravno pobrušene rubnike. Ako su vaši rubnici tupi i još uz to korodirani onda će te juriti stazom bez ikakve kontrole. c)        Baza – Podloga vašeg snowboarda je vitalan dio. ...
... bura.  14. dan, petak 09. 00 uplovaljavamo u Lastovo radi policijske i carinske kontrole. Jaka bura. U povratku prema Jezerima plovimo kroz flotu jedrilica Viške regate. 22.30 uplovljavanje u Jezera i ...
... u Selcima. Tamo su dobili novu kartu sa lokacijama dodatnih kontrola koje su se morale pronaći trekingom, dakle bez dvokotačnog međunožnog gurala. Dodatne kontrole su se nalazile na Cunju (dvije), dvije ...