Traži
Traženi pojam: neopren
Ukupno rezultata: 51.

...  Start utrke u 7 sati ujutro. Plivalo se u 25m bazenu, 456 dužina, 11 400m.  Voda 23 stupnja, neopren obavezan i naravno ni dalje ga nemam. Zamolila organizatora da dobro plivam i da će sve biti u redu. ...
...  Woolf  Firewoolf  Speed II flamed Prozračna i stabilna tenisica bez klasičnih vezica i jezika, modernog izgleda, mrežaste strukture ojačane neoprenom i TPU materijalom u kombinaciji s EVA Midsole sustavom. ...
... Moramo tu spomenuti Giant koji nam je uskočio s biciklama i svime vezano uz njih, te bicikle i oprema nam je olakšala i put, ali i pripremu za put. Dive In nam je napravio neoprenska odijela, bez kojih ...
... cca.30 kg opreme! Najavljivali su loše vrijeme ali samo zadnji dan sam se smrzao, unatoč neoprenskom odijelu! Prvi dan je bio super! Krenuo sam oko 13h s izvora, malo ga poslikao ovo-ono i krenuo nizvodno! ...
... val jednostavno gurnuo nizvodno i oslobodio iz role.  Još jedan faktor koji daje često onu prevagu u odluci „da li ići niz pad ili ne?“  je opremljenost. Često ljudi ohrabljeni nošenjem neoprenskog odjela ...
Veliko hvala svima koji ste me bodrili i hrabrili prije i za vrijeme Ironman Austria 2012 utrke. Nevjerovatno iskustvo!  Na polovici plivanja bez neoprena naočale su mi pukle na nosu, tako da je zadnji ...
... Eur Komplet rigovi već  od – 369 Eur Neilpryde odijela već od  - 70 Eur Neoprenske šlapice već od – 33 Eur Lycra majice već od – 28 Eur Trapezi već od – 88 Eur Bacite oko na cijene Severne ...
... triatlon saveza) odluka o uporabi neoprenskih odjela za plivanje prepuštena na odlučivanje samim natjecateljima. Dan u znaku triatlona na rovinjskoj rivi započeo je službeno u 11 sati kad je krenula Promo ...
... i dobivenog -        CARLISLE – kajak vesla -        Carlisle  - kanu vesla  -        Dodaci  LIFE JACKET- LINK Pametno ih je imati. Znamo iz iskustva. NEOPRENSKA ODIJELA – LINK Windsurferi, ...
... Kompleta: daska + komplet rig (jedro, jarbol, boom, produžetak, zglob) nudimo vam NPX shorty, kratko odijelo GRATIS! Ako pak kupite samo kompletan rig (jedro, jarbol, boom) dobivate Neilpryde Neoprenske ...
... neoprena.  Na akciji su Neilpryde i NPX; odijela 5mm, odijela 3mm, neoprenske kape, neoprenske rukavice i naravno neoprenske čizmice i čarapice… Windsurferi, kitesurferi, kajakši… prošla je zima i dolaze ...
... zadnje provjere, boce sa vodom i izotonicima montirane su na bicikle, navukli smo svoja neoprenska odjela i sa prvim zrakama sunca krenuli prema mjestu na plaži gdje je bila startna zona. Plivanja, jel' ...
... protječu Korana, Dobra, Zrmanja, Mrežnica, Kupa ili Cetina. Svake agencije uz kajak vam osiguravaju i odgovarajuću neophodnu opremu, neoprenska odjela, sigurnosne prsluke i „suhe vreće“ za vaše stvari, ...
... 11 – 10469 - 30% = 7328 kn -          Cabrinha Switchblade 12 - 10716 - 30% = 7501 kn    Na – 50% su: -    Neoprenska odijela - link -    Neoprenske cipelice - link -    Prsluci – life jacketi -    HandiRack  ...
... skinuti Speed neoprensko odijelo. No kada sam ga skidala čičak od čipa se zalijepio za neopren pa sam prvo morala skinuti čip s noge, neopren, pa ponovno vratit čip na nogu. Nakon što sam obukla biciklističku ...
Ovo je prilika za sve najvjernije čitatelje Adventure sport portala koji će u slijedećih tjedan dana poželjeti kupiti kvalitetan kajak ili neoprensko odijelo iz Surf Shop asortimana.  Akcija vrijedi do ...
... Za ovu je utrku organizator osigurao vrijedan nagradni fond koji će pobjednici donirati Domovima za Djecu Zagreb. Za novinare smo uz osnovnu opremu (daska + veslo) osigurali nova neoprenska, surferska ...
... se plaća kod prijava prije utrke u iznosu 10 kn. Za sve natjecatelje osigurana okrijepa nakon utrke. Ukoliko voda u jezeru bude ispod 20'C, neoprenska odijela biti će dozvoljena! Start je s otoka, pliva ...
Na posuđenom biciklu, u starim tenisicama, šminkerskim (a ne sportskim) cvikama, bez neoprena... Ali, nabrijan do maksimuma... Oči u oči s 3,8km plivanja, 180km vožnje biciklom i na kraju maraton - 42km ...
... i vjetra ima zaštite – debelo neoprensko “donje rublje”, preko toga 5 mm zimskog polusuhog odijela, neoprenska kapa na glavi, čizme i preko njih 5 mm neoprenskih dodatnih čarapa… Nema hladnoće za dobro ...