Traži
Traženi pojam: preveslali
Ukupno rezultata: 28.

... U suradnji s udrugom Krijesnica u 2011. i 2012. uspješno su realizirane 2 akcije ˝Prava doza ustrajnosti˝ u sklopu koje su članovi udruge Apel i drugi hrabri pojedinci preveslali Jadran i prikupili ukupno ...
U četvrtak 12. 1. 2012. s početkom u 19 sati Denis Cizar  ce pričati o ekspediciji MURA 2011. Denis Cizar i Boštjan Kardoš preveslali su u 11 dana rijeku Muru od izvora (Austrija, nacionalni park Hohe ...
... i natrag u Devin.    2005. – Čunom po Jadranu Marija Mačešić, Neven Kalac i Dragan Krajcer prvi su Hrvati koji su bez ikakve pratnje ili pomoći, isključivo snagom svojih ruku, u 20 dana preveslali 753 ...
... – Debeli Rtič (Slovenija)     Inače, Denis i Boštjan 2011. godine preveslali su rijeku Muru od izvora do ušća (450 kilometra u 11 dana). Pročitajte kako im je bilo: Mura 2011-komplet po danima    ...
... avanture po Dravi u kojoj smo za 15 dana preveslali 725 kilometra dug tok rijeke, ove godine spremamo novo putovanje. Ovaj put cilj nam je preveslati rijeku Muru od izvora (Austrija, nacionalni park Hohe ...
... što su uopće našle nekoga na toj osamljenoj plažici (rekle su nam da su i one u kampu i šalile se da ne moramo ići). Teška srca isplovili smo prema Lošinju... Preveslali smo dionicu između otoka i iskrcali ...
... bez pauze preveslali 85 km. Iskustvo višednevnog veslanja pamtit će po vjetru u prsa, žuljevima na rukama, i nezaustavljivom željom za sjeverom. Kad ih pitate zašto su se odlučili na takav poduhvat ...
... Austriji do Legrada prošle godine kad su u akciji "Mura nas fura" u četiri dana preveslali 132 kilometra. Sudjelovali su i u akciji osam država (Slovenija, Hrvatska, Mađarska, Austrija, Španjolska, BiH, ...
U četvrtak 12. lipnja naši su poznati kajakši Stipe Radelić i Dragan Krajcer u pratnji Domagoja Tonkovića, Vedrana Koričanćića i Nevena Kalca odradili još jednu hvale vrijednu ekspediciju. Preveslali ...
... preveslali oko 135 kilometara od austrijskog Spielfelda do ušća Mure u Dravu u Legradu. Nadalje im se pridružuju koprivnički raftingaši, ekipa iz Osijeka, Donjeg Miholjca i Iloka. Zadnji dan spusta ...
... novog ovakvog kajaka je 10 000 kuna). Radi se o jedinstvenom kajaku iz expedicije „Kajakom za suncem", kojim su Stipe Radelić i Dragan Krajcer preveslali jadransku obalu od Prevlake, krajnje južne točke ...
... Poseban je po tome što se radi o jednom od dva Neckya u kojima su Stipe i Dragec prije nekoliko dana preveslali Jadran od Prevlake do Savudrije.   Da se radi o običnom kajaku vrijedio bi samo 9.829 ...
... kupiti Necky Kajake? To pitajte Stipu i Drageca koji su s Necky kajacima preveslali od Prevlake do Savudrije i postavili visoku normu; 620km u 13 dana kontra maestrala. www.surfmania.net  ...
... i na glavu stavio mrežu protiv komaraca kojih je bilo u izobilju. Kakvi galebovi, kakvi komarci...  Fućka mi se. Taj dan smo preveslali 56 km...   Domagoj Tonković, član ekspedicije 'Kajakom za suncem' ...
Dragutin Krajcar Dragec i Stipe Radetić su pred ciljem!!! Postavili su rekord, 13 dana veslanja, 620 kilometara, preveslali Jadran od juga do sjevera!!! BRAVOOOO!!!   Jadran su već onomad preveslali ...
... outdoorcima Nevenom Kalcom, Marijom Mačešić... Bili su prva ekipa koja je preveslala Jadran uzduž i popreko! Pogledajte kako im je bilo ovdje:: E, Jadrane, jesmo te preveslali! _____ Čunom preko Jadrana ...
... su i traže hranu, kada su shvatili da nisam hrana ostavili su me na miru. Svi već odavno spavaju, a ja promatram mišiće i razmišljam zašto sam toliko umoran od dionice koju smo preveslali. To je inače ...
... povijesne pothvate Čune:: E, Jadrane, jesmo te preveslali! Čunom preko Jadrana _______ Doručak na Maunu. Maunski zalazak. Iskrcavanje na Silbi. Otok Planik. Iskrcavanje u Ninu.  ...
... o Čuni možete saznati ovdje:: "E, Jadrane, jesmo te preveslali!" Čuna preko Jadrana Za utorak, 5.12. najavljujemo:: JAVNO IZVLAČENJE DOBITNIKA VELIKE NIKE NAGRADNE ...
... Jadrane, jesmo te preveslali!" Čuna preko Jadrana Za utorak, 5.12. najavljujemo:: JAVNO IZVLAČENJE DOBITNIKA VELIKE NIKE NAGRADNE IGRE! Našim članovima dijelimo 10 vrhunskih, najnovijih ...