Traži
Traženi pojam: čekao
Ukupno rezultata: 50.

... godine za natjecatelje pripremili stazu na Svilaji. Ovo je vjerojatno bilo najzahtjevnije kolo jer je natjecatelje dočekao snijeg, kiša i vjetar, ali i topla peć na cilju u planinarskom domu Orlove stine. ...
... je taj gradić dočekao nas trkače i nije prestajao navijati sve dok zadnji natjecatelj nije prošao kroz cilj. To je nešto predivno! Kakav ti je dojam Chamonixa i da li bi se voljela vratiti? U pravilu ...
... najdužih kontinuiranih strmih uspona uopće u biciklističkoj sezoni, s prosječnim nagibom od 5.9%, vozače je dočekao u posljednjih 28 kilometara. Valjalo se uspeti Biokovom od početne nadmorske visine na ...
... Toni Vencelj sa malom Hanom u naručju u cilju dočekao prvoplasiranu Katju.  Na utrci dugoj 60 kilometara, pobjedu je odnjela žena.  Ajda Radinja iz Slovenije, došla je u cilj za 6 sati i 16 minuta, 18 ...
... je slučaju to bilo 23+8 kg.   U zračnoj luci Manas International izvan Bishkeka nas je dočekao predstavnik agencije Central Asia Travel i kombijem prebacio do grada i više nego solidnog hotela. Kad smo ...
... pivo, ja topli čaj. Kraj je blizu, čekao me najveći uspon na stazi i silazak do cilja. Kiša nakon više od 2 sata nije pokazivala znakove posustajanja. Nagazio sam koliko sam mogao, želio sam doći ispod ...
... na kojemu je u posljednjih sedam godina uvijek osvajao samo najviša postolja. "Znao sam da sam spreman i jak, ali sam strpljivo čekao svoju šansu. Kad se pogledaju rezultati prva tri mjesta, ovo ne samo ...
... nastaviti dalje, ali to izgleda moguće jedino ako želiš još 2 dana duže ostati. U zaselku Višnjica dočekao nas je iskusni lovac Bogdan koji nam je nakon kratkog druženja i par dogodovština s puta, ponudio ...
... (slično pivu) što ih je učinilo nešto glasnijima i opuštenijima. Da ih ostavimo na miru otišli smo u hladnoću soba i toplinu vreća za spavanje jer nas je sutra čekao nešto teži dan s oko 1000 m visinske ...
... limita, dočekao pljusak. Ne, nisam imala jaknu. Jer... ja sam iz Beograda pošla sa planom da ne trčem.    U kratkom šorcu i tankom promočivom šuškavcu, pognute glave, probijala sam kroz kišu, nadala se ...
... gotovo cijelu trećinu utrke.  S grebena Učke dočekao nas je fantastičan noćni pogled na svjetla Rijeke, Kvarnera, unutrašnjosti Istre i na brojne čeone lampe trkača razvučene poput zmije preko hrpta planine. ...
... davnih osjećaja bezbrižnosti i sreće. Petsto metara škrapanja je prošlo bez ijedne ozlijede, a nakon toga me je čekao lijepi uspon.   Usponi koje sam nekada mrzila, postali su za mene pravi izazov. Svaki ...
... su oko već oko 9.00h na Toranj gdje ih je dočekao vrući čaj, kuhano vino i peciva za koje se pobrinuo naš Rudi Oškera koji je ispred Pekare Oškera donirao kruh, peciva i slastice za doručak, a dodatnu ...
... Steindl je uradio ovaj spektakularan prijelaz prvi put za nevjerojatnih 9 sati i 3 minute. Od tada je čekao priliku da ponovi svoju 5-vršnu turneju i obori vlastiti rekord. "Mnogi čimbenici moraju doći ...
... dovoljno duboki bazenčić u koji se Sutina ulijeva slapom.   Po izlasku iz kanjona natjecatelje je opet čekao treking preko planine Svilaje do brane na Peručkom jezeru, odakle je kajacima trebalo preveslati ...
... smo se vratiti do Lukle gdje je bilo gotovo nemoguće uhvatiti avion za Katmandu. Opet smo imali sreću da smo već treći dan uhvatili let.   U Katmanduu ih je dočekao kaos, očaj i stradanje većine njegovog ...
... što sam ušao u svoj vremenski sektor, čekao sam početak svoje najveće trke u životu u definitivno najljepšem gradu na svijetu. Pomalo panično sam tražio neku dobru stvar na svom MP3 playeru koja će me ...
... nas je čekao bolji smjer nego jučer. Iz oaze prema istoku, ispod planina, ovaj put s vjetrom u leđa. Ako budete jedan dan u onim krajevima: lijevo, u brda, se skrene kod škole. I nakon nekoliko stotinjak ...
... uzorno pažljivi.      Večera kod Devine glave Najljepši dio puta tek je čekao na nas – ovaj put natrag prema istoku i malo sjevernije. Tren prije zalaska sunca vjetar je oslabio, ali nakon više od ...
... nakon 37:18:57 sati postavivši tako novi rekord druge etape. Nešto više od 4 sata iza njega završio je mađarski Wild Joe Martona Josze i preuzeo vodstvo po korigiranom vremenu u 2. etape te čekao ostale ...