Traži
Traženi pojam: činilo
Ukupno rezultata: 50.

... visokogorski tečaj, a već je popeo vrh od preko 6000 m. Nas četvero je ujutro krenulo na uspon prema c2 i sve se činilo da ide po planu dok na oko 5000 m nije i Maja odlučila odustati. Moram priznati da ...
... Lukle traje kratko, oko 35 minuta, te se vrlo brzo dođe do većih brda koje ponekad avion prolazi na sumnjivo malenoj udaljenosti. Jedno sedlo mi se učinilo na dohvat ruke. Nekoliko nesreća sa smrtnim posljedicama ...
... koje se činilo nemoguće održavati. Da se po tom pitanju ništa se nije promijenilo najbolje se vidi na, našem hotelu bliskom, kružnom toku Chhatrapati u centru kojeg je paviljon na čijem krovu se isprepliće ...
... snježišta te eksponiranih polica koje ne praštaju greške. Nakon tih polica slijedi prelazak preko, tada nam se činilo, uskog grebena s kojeg se po prvi put otvara pogled prema Švicarskoj i impresivnom ...
... na rivu u Umagu. Cilj, borba je gotova. Pobijedio sam. Tih 13.5 km sam preletio (bar mi se tako činilo) za 1 sat i 39 minuta zajedno u društvu slovenskog trkača na 110 km, Gregora Frasa. Mislim da smo ...
... ruski tim Gazprom- RusVelo, nadmašili su sjajni Jesper Hansen i njegovi timski suradnici za svega četiri sekunde. Činilo se u tom trenutku da bi Danac mogao ispuniti predviđanja uoči utrke, koja su ga ...
... je skupinu činilo 12 biciklista, među kojima su ostali Matija Kvasina i Radoslav Rogina. Sve dotad odlično se držao Emanuel Kišerlovski, a u vodećoj je skupini također uspon na Vojak započeo Bruno Maltar.  ...
... na treće mjesto najpoželjnijeg mu postolja.   Pet dana i preko 15 sati adrenalinske akcije začinilo je ljeto u Osijeku, a svi obožavatelji ekstremnog sporta tih su dana ili bili u gradu komaraca ili ...
... su smještene na seosko turističkim gospodarstvima. To je utrku učinilo animativnom i dalo joj ritma. Prema ponudi na KT postupamo po sistemu „odgodi strasti“, no ne uvijek (slika dole: kušanje vinskog ...
... Race je trenutno najduža i najteža pustolovna utrka u Hrvatskoj, a ove godine na start je stalo 12 dvočlanih ekipa. Stazu dugu oko 100 kilometara s 8 kontrolnih točaka, činilo je više različitih disciplina: ...
... Zica iz Italije, Chiara Corno, također iz Italije i Nagy Pal iz Mađarske, svi iz udruge Za bolji svijet – Un mondo migliore. 7. Rapski triatlon činilo je pet utrka; utrke mini aquatlon za djecu u kojima ...
Maksimalno uzbudljivo finale Europskog prvenstva klase Finn! Prvi dio dana igra živaca – hoće li se jedriti ili neće. Vjetar je bio slab, popunjavao je i nestajao, i taman kad se činilo da se neće jedriti ...
... i Vlado  slagali bivak, mi smo skupili drva za vatru koja nas je grijala cijelu noć. Svako malo je počinjala kišica ili susnježica. Činilo mi se da je beskrajna noć, jer ustvari to je bila noć zimskog ...
... grada su upravo kupili datule, činilo se, prilično ležerno. Tako smo ih nekoliko pokupili i mi.  U kontra vjetar preko slanog jezera Ispod nemilosrdno sunca se zbog jakog i neobično hladnog zapadnog vjetra ...
... na treće, odnosno drugo mjesto i time u konačnici plasirao na drugo mjesto.   "Iznimno sam sretan ovom pobjedom. Nakon četiri dana čekanja, činilo se da možda ipak neće biti regate, ali danas je vjetar ...
... i postajem nestrpljiv. Samo nikako stici do Pule. Osjećaj je kao da osvajamo zaboravljeni grad, kao da igraš video igru i čekaš zadnji nivo. Činilo se kao da je Pula cilj. Stižemo u Pulu u 3:00 nakon 19 ...
... Rapskom triatlonu daje i nešto zahtjevniji biciklistički segment u sprint triatlonu gdje se bicikla vozi od Grada Raba do trajektne luke Mišnjak i nazad. 6. Rapski triatlon činilo je pet utrka; utrke aquatlon ...
... s rekreativnim bavljenjem sportom pa se osnivanje kluba činilo kao logično rješenje. Sam rad postaje daleko kompleksniji jer obuhvaća širok spektar sportaša i rekreativaca. Od onih koji se tek spremaju ...
... staze uzbrdo-nizbrdo do mosta Queens-Manhattan na čijom uzbrdici uz jaki vjetar u prsa mi se činilo da trčim u rikverc...pogled na sat 5.50/km više je djelovao na psihu nego na noge....održao sam još neko ...
... i Urška Gajšek, dr. med. je druga takva studija u svijetu i prva u kojoj je sudjelovao tako velik broj ronilaca s ozljedom kralježnične moždine. Ronilačku ekipu u skladu s kriterijima činilo je preko 20 ...