Traži
Traženi pojam: autima
Ukupno rezultata: 33.

... prošetati više od par minuta da ne bih dobio ponudu za hašiš ili nešto slično. Nije trebalo puno da se priviknemo na kaotični promet te smo ubrzo hodali posred ulice među motorima i autima mimoilazeći ...
... napunili, na redu je bila tombola- izvlačenje dobitnika za taj ''UH!'' Drniški pršut (mmmmm i sad mi vonja.. Vraćanje u Drniš neki autima, neki džipovima. Šlag na kraju meni jednog lipog dana, vožnja ...
... autima i put pod kola. Iznenadilo me više no ugodno količina ljudstva, oliti 35 nas bilo sve skupa. Iskreno, kako san poznat po opisu tura i staza kao "ma lagane, moš ti to bez problema", a ovo je prva ...
... bajkovitom kraju.  Nas 7 (Vedran, Niko, Andrea, Jase,  Elena, Ivana i ja) smo se napokon dogovorili i prva planinarska avantura BK Timun je mogla počet. Nalaženje ujutro u 6.00, polazak, autima priko ...
... putem mobitel signala, pojavio se koordinator i počeo nas ubrzavati, ma što ubrzavati, tjerati. Jedini mogući smjer bijega od njega je biciklama u, za promet autima zabranjenu, rekreacijsku zonu Marjana. ...
... se sa Surijem. Stigli bi i prije,  no ja san malo "zabucao", stoga toplo preporučam, držite se markacije, ne lutajte. Nakon male okrijepe, sa Surijem se spuštamo se do našeg auta, pa krećemo autima do ...
... svake subote se vozio na Klek, pa u Alpe. Danas sa autima je to sve mnogo jednostavnije. Da, na Marjan sam dolazio relativno često. Jednom na nekoliko dana i spavali smo kod Frenkija ( I. Franceschi). ...
... u Zelinu. Karta po osobi košta 30 kn. Sve usputne stanice gdje se možete ukrcati na te autobuse pogledajte OVDJE. Bit će vjerojatno mjesta i  po autima pa će se nastojat vrijeme objaviti slobodna ...
... dodijeljene su im životopisne nagrade, što je već tradicionalno na utrkama Sajmenih Dana, za razliku od već dosadnih medalja. Bicikli su se već nalazili na nosačima na autima, natjecatelji su pozdravivši ...
... prema Humu na Sutli i graničnom prijelazu Rogatec i  dalje ću starom cestom prema Mariboru. Opuštena atmosfera na granici, rijetki skijaši tu i tamo prodju svojim autima i ''kapsilima'' na njima. Zaustavljam ...
... osobama -Bicikl može biti cestovni ili brdski. -Kako bi izbjegli horde "planinara" u autima, utrka se neće održati u Cenera, nego u 14h. To je okvirno vrijeme i podložno je promjenama. Kako biste ...
... fudbalskom histerijom. I dok je grad vrvio zastavama okićenim diplomatskim autima, u božjem miru uz cvrkut ptica i u dubokoj hladovini visokih sljemenskih stabala, moćna gomilica od 55 duša se ...
... malo druženja i pričanja sa starim prijateljima koje dugo nismo vidjeli i upoznavanja novih prijateljima. Onda je počelo rastavljanje bajkova i krcanje po autima, kombijima, prikolicama itd. photo@r.frka ...
... Trijumf je u žena odnijela Helena Javornik s vremenom 2:28:36 te u muškoj konkurenciji Denis Cursi s 2:13:37. Iz Hrvatske se na maraton uputio "Krunin bus" i još neki autima, ...
... otvorenom moru, sa čak i do 20 živih koraljnih grebena u neposredonoj blizini same obale. U srcu otoka, skrivenih u džungli, mogu se autima, biciklima ili pješice, posjetiti ostatci od preko ...
... kamione i šlepere, ili bilo koji privatni automobil. Zanimljive su im i tablice na autima, raspoređene po svrhama i bojama. Žute su za privatna vozila, plave i crvene su državna vozila, ...
... uz hrpu upitnika nad glavom. Odakle mu ta zvijer? Sam sebi sam bio strašno kul. Vjerojatno se ovi sa spuštenim i nabrijanim autima tako osjećaju kada parkiraju ispred prepunih kafića. ...
... Avanturist, što u prijevodu znači - ludi provod i odlična zabava!   Iz Zagreba, pa tako i iz drugih startnih odredišta, ide se autima. Tko još nije bio na kajaku na Zrmanji ne zna što je propustio, ...
... Jedan po jedna dolazili su avionima, autima i kombijima. Baš je dobro bilo vidjeti sve face koje inače gledamo na fotografijama i video materijalima na jednim mjestu - u Bolu na Braču. Posljednji ...
... nije puštalo na vrh Sljemena s autima zbog skijaške sezone pa je sudac parkirao kilometar niže. Svejedno, Marko je svojim rezultatom 43:09 nanio prvi poraz Čižiću od početka Nordica na Lagviću. ...