Traži
Traženi pojam: baznog
Ukupno rezultata: 42.

... drugog najvećeg grada, a onda nakon kratkog predaha i doručka u agencijskom smještaju i zadnje nabavke potrepština put do baznog logora Pik Lenina udaljenog 135 km.  Iz nedojmljivog Osha koji nam je tada ...
... treka do baznog logora Everesta i treka oko Gokya te na rafting (Tatjana i ja) i kajaking (Goran) kad se vratimo u nizinu. Goran je pritom odradio lavovski dio organizacije kontaktirajući razne agencije. ...
... u startu već nije baš sve krenulo kako je bilo predviđeno. - Po dolasku Luklu, odakle smo trebali pješke nastaviti nekih 8 dana do baznog logora, saznali smo da je američki dio ekspedicije odustao. Dobili ...
... u kojima sherpe pružaju podršku do samog vrha bila organizirana na način da se pomoć lokalnih Sherpa koristila samo do baznog logora na 5500 metara, a dalje uz podršku samo jednog visinskog Sherpe.   ...
... ovo najprometniji zato što mnoštvo trekera ide do baznog logora Everesta na 5360 m. Nakon mnogo fotografiranja nastavljamo dalje do hotela Everest view, 3880 m, gdje se odmaramo desetak minuta te se spuštamo ...
... do sela Cashapampa. Pa dva dana hodanja do baznog logora. I onda počinje zabava. Zbog svoje udaljenosti, Alpamayo uopće nije uvršten u prvu kartu ovoga gorja iz 1932. Vremena su se promijenila. Sad je ...
U četvrtak, 9. lipnja su Bocko i Viktor krenuli iz baznog logora (4330) u visinski logor za Alpamayo. Visinski je logor na 5300, ali se do njega dolazi preko prijevoja visokog 5500. Između ta dva logora ...
... 7. lipnja 2011. kroz dolinu Santa Cruz. Nakon dva dana pristupa stigli su u bazni logor na 4330 m. U četvrtak, 9. lipnja 2011. su se popeli iz baznog logora u visinski logor na 5330 m, preskačući donji ...
Hola todos, sutra ujutro idemo u dolinu Santa Cruz. Trebat će nam dva dana hoda do baznog logora za Alpamayo pa smo odlučili da više nećemo biti magarci nego ćemo unajmiti magarce da nam nose opremu za ...
Tri dana nakon odlaska iz baznog logora, Cory Richars, Denis Urubko i Simone Moro, izvršili su prvi zimski uspon na Gesherbrum II, visok 8035 metara koji se nalazi na sjeverozapadu Pakistana u lancu Karakorum. ...
... pošto ćemo brzo nizbrdo za nas će to biti kiša; no nakon 49 dana Baznog logora i penjanja po Everestu ništa nas ne može zaustaviti na putu kući. Iza nas ostat će Sagharmata – Vrh Neba na kojem nismo ostavili ...
... vrhu smo!“ Našoj sreći nije bilo kraja; zazveckali su lonci koje smo uzeli iz Baznog logora da cijelom događaju damo i zvučnu kulisu, to smo preko radio stanice prenjeli i na vrh, odakle su se čuli usklici ...
... Baznog logora na završni juriš prema vrhu najviše planine na svijetu na svoj najmanje 150 sati dug put. Sestre Darija i Iris Bostjančić te dr. Lana Đonlagić u ovo vrijeme već su bez problema prošle zloglasni ...
... veliku lavinu koja je opet došla do Baznog logora. U to vrijeme malo niže od mjesta na kojem su naše članice prije pet dana srećom, ali i pravovremenom reakcijom (zaklon od zračnog udara, pokrivanje lica) ...
... do Baznog logora. U to vrijeme malo niže od mjesta na kojem su naše članice prije pet dana srećom, ali i pravovremenom reakcijom (zaklon od zračnog udara, pokrivanje lica) izbjegle bilo kakve posljedice, ...
... užetu, a prekosutra se očekuju u  Baznom logoru. S danom razmaka slijede ih Jana Mijailović, Vedrana Simičević, Ena Vrbek i Josipa Levar koje su tijekom popodneva iz Baznog logora stigle u Logor ...
himalajski_dnevnik/logor/09.jpg"> Sažetak izvještaja dvadesetipeti dan od polaska iz Zagreba i deseti dan od postavljanja Baznog logora (5380 m) na moreni ispod Mount Everesta je sljedeći: Bazni logor ...
... do Baznog logora. U Baznom logoru i njegovoj okolici obavlja se aklimatizacija koja za najviši vrh na svijetu traje prosječno četiri tjedna. Uobičajeno je da u ta četiri tjedna aklmatizacije, osim u okolici, ...