Traži
Traženi pojam: crveno
Ukupno rezultata: 49.

... stream putem Facebook stranice 100 milja Istre.  Dodatna novost za ovu godinu je partnerska suradnja sa Fakultetom zdravstvenih studija u Rijeci, Društvom Crvenog križa Istarske županije te Istarskim ...
Od 01. do 08. svibnja, Imotski i Crveno jezero biti će domaćini međunarodnom ronilačkom timu s impresivnim  ciljem – zaronom do dna Crvenog jezera. Dubina jezera u svibnju trebala bi biti 270-300 metara, ...
... polako prestižemo. Rekli smo, nema osvrtanja, samo idemo svojim ritmom. Pred sam kraj dolazimo do Crvenog jezera kojeg moramo optrčati i onda je odmah iza, pokraj Modrog jezera cilj. Tu vidimo da smo daleko ...
... kroz Prološko blato, kanjon Badnjevice preko Ričica, oko Crvenog jezera do cilja iznad Modrog jezera.     Tim Adventure sporta je s D&D uvijek s nama do zadnjih kilometara vodio napetu borbu. Na posljednjoj ...
... ljepotama Imotske krajine i pred natjecatelje stavljala brojne i teške izazove, a tako će biti i ove godine.  Organizator je Turistička zajednica Imotski uz HPD Imotski, RK Crveno jezero i HGSS. Također, ...
... crveno bijelim trakicama! Do podne su kvalifikacije od 09,00 sati, a finalna utrka je u 17,00 sati. Proglašenje pobjednika je u 19,00 sati. Utrka Kids kategorije je između 14 i 16 sati i za njih ...
... u Hrvatskoj, onaj u Crveno jezero. Nakon tog skoka, tvoj kolega Dražen Pezer nam je u intervjuu opisao svoj strah prije skoka i njegovu gradaciju. Onaj tko se ne boji, nekaj ne štima s njim!!! Naravno ...
... a sve dobro označeno.       Ne samo označeno onim crveno-bilim krugovima, nego životno važnim putokazima. U svaki metar tog puta koji je izdubljen u kršovitom živcu stali su sati i sati ljudskog truda, ...
... ovaj kraj. Samo planiranje rute mi je bilo jako teško jer sve što sam znao o Imotskom to su prosjak Matan, Modro i Crveno jezero.   Nacrtao sam rutu napamet što koji put i upali ali ovaj put ne, pa je ...
... i kratko su napisani, pogreške u penjačkoj tehnici su radi lakšeg uočavanja u crvenoj boji, a svi penjački elementi i vježbe imaju i slikovni prikaz. Iako naslov tako sugerira, knjiga ni u kojem slučaju ...
... oni drukčije ne znaju voziti...na raskrižjima ukoliko nema semafora sa svih strana piše STOP i vrijedi pravilo desne strane...na nijedno crveno svjetlo pješaci ne moraju stati....sva vanjska vrata od stana ...
... strani, dalmatinskoj zagori i padinama Kamešnice. Nakon najvišeg mosorskog vrha, Vickov stup, sa svojom crvenom bojom i panoramom Splita u pozadini slijedeći je fotogeničan mosorski motiv.   S takvom ...
... ne!?   Lupkajući brzo i nervozno patikom bez vodonepropusne membrane na nozi o sivkasti pod crvenom punom opekom građene zračne luke Tribhuvan čekamo u dosta dugom redu udarac ogromnog državnog pečata, ...
...  Pada noć, vjetar ne jenjava, a Fastnet je sve bliže. Oko 4 ujutro prolazimo i polovicu regate, mitsku lanternu Fastnet. Ja vidim neko crveno svjetlo na jarbolu par milja ispred nas. Fotografiranje ...
... vatrogasci, članice crvenog križa iz Blata, članovi TK Split,...  pripremili su stazu i već oko 10 sati počele su utrke. Prvo su održana štafetna trkačka natjecanja osnovnoškolaca.  Bilo je i znoja i smijeha. ...
U Omišu je u tijeku akcija spašavanja u kojoj sudjeluje preko 25 članova HGSS-a. Nezgoda se dogodila u sektoru Crvena stina, smjeru Bonbon, dugom 160 metara, ocjene 6a, kada je iskusna splitska penjačica ...
... Ovdje počinju oznake u obliku kamenih čunjeva te oznaka crvenom bojom na stijenama i drveću. staza vijuga labirintom suhozida i kamenih putova generalno prema jugu, jednim dijelom prelazeći preko prokrčene ...
... na glavu strmo nazad, pa dalje prema Šikić Jatari. Lagano se mrači, uz nestvarne izmjene crveno-ljubičastih nijansi boja i sve jače glasanje bure. Kao što već rekoh, Konjevača ipak uzima danak, pa se sve ...
... su šume s vrlo različitim oblicima vegetacije i konfiguracije zemljišta. Kontrolne točke označene su na posebnom zemljovidu za orijentacijsko trčanje kružnicom, a na zemljištu trostranom crveno bijelom ...
... već su nam se smilovali i pustili nas da noć prespavamo suhi. No nije sve bilo tako crno kao što je izgledalo; tamo u daljini, u smjeru našeg kretanja, nebo je gorilo žarko crvenom bojom koju je sunce ...