Traži
Traženi pojam: fotoaparat
Ukupno rezultata: 50.

... na sedlo podno vrha i postavimo šator, jer stigli smo sve prije mraka. Nagrada je bila još jedan u nizu divnih izlazaka i zalazaka sunca. Zabavljali smo se vatrom i opcijama na novom fotoaparatu. Nismo ...
... prikladno, namazali se kremom za sunčanje, te ponili dovoljne količine vode, voća, kiflića, prve pomoći, fotoaparata, presvlake i krenuli za Gata.   Prekrasan dan, hrpa ljudi ispred Doma, čavrljaju, ...
... toliko vremena koliko sam vozio, s fotoaparatom čučao uz stazu. Spuštajući se pustio sam kočnice i po zavojima bezbrižno nacrtao nekoliko linija. Odličan osjećaj!        Kroz predivnu suhu dolinu ...
... naš uspon ovjekovječili fotoaparatom u prolazu. :)  Red ovoga, red onoga, i eto nas ispod samog repetitora, pred nama je zadnjih nekih 2.5km, kad opet iznenađenje iza krivine. :) Ukazao se pogled na ...
... većem slapu izgubio fotoaparat tako da nema slika, ali ponovit će se to! Uglavnom, neću puno pričati, slike govore više od riječi! Do izvora sam putovao svakako i pri tome u rukama i na leđima nosio ...
... Kizo, Pajo, Žohar sa izrazito naglašenim fotogeničnim pokretima dok slušaju trr-trr-trr iz fotoaparata. Do subote 17.11.2012., Vitja   Nesebično su pomagali na kolu: Boris Bračun, Dorian Ivančić, Željko ...
... se uredno dižem u 5:00h a malo poslije Australac koji uzima fotoaparat i istrčava na balkon. Šta je sad pitam se, gledam vani i vidim kako uredno i gusto pada snijeg! Neš ti rekao bi netko, ali meni kao ...
... više manje standardno, malo po speedu, pa malo pustiš kad ti se krilo zatvori.      Prizor kakav je nemoguće doživjeti ako ne letiš. Iz planinarskih domova se vide samo blicevi fotoaparata i mnoštvo znatiželjnih ...
... bila moguća bez vrijednih pokrovitelja i sponzora: Grada Rijeke i Primorsko – goranske županije. Svojom kamerom i fotoaparatima će vas popratiti naš dragocijeni Goran Razić – Gogh. Za odlične nagrade, ...
... još malo i na cilju ste: povikivali su. Vozili su se ispred nas škljocajući fotoaparatima, a svako toliko stali bi na križanju kako nam ne bi otkrili kuda trebamo ići. To je baš bilo cool :) Kako smo prešli ...
... pobjednika jer znam da nas čeka nagrada i znam da ćemo je s guštom pojesti :) No prije malo buba-buba. Kako stigosmo, tako se oko nas sjatila gomila ljudi s kamerama, mikrofonima i fotoaparatima, postavljajući ...
... da sam na utrci. Stalno se osvrćem oko sebe, gledam i upijam tu divnu ljepotu koja nas okružuje, fotoaparat stalno škljoca. Još uvijek ne vjerujem da sam u Patagoniji, da u stvarnosti doživljavam sve one ...
... da smjerove promatraju „sa partera“ kao i „sa balkona“, dok su se neiscrpnim porcijama tople maneštre mogli počastiti svi koji su se tamo slučajno ili namjerno zatekli. Cijeli je događaj svojim fotoaparatom ...
... Bike My Day. Predstavit će se i dva video uratka te dokumentarna fotografija by Samir Kurtagić o povijesti osječkog skateinga (stare CB fotografija uhvaćena analognim fotoaparatom). Graffiti Jam   Pannonian ...
Jedno poslije podne Zoran me pozvao na zajednički trening, kako sam prethodni dan imao jači trening, zahvalio sam se na pozivu, ali sam ipak uzeo fotoaparat , odlučio snimiti  trening i napraviti jednu ...
  Odlazeći u planinu svoje fotoaparate uvijek okrećemo prema lijepim motivima, zelenilu, zalasku sunca, potocima, životinjama.     Pogled odvraćamo od smeča oko nas što donekle i nije ...
... Priroda je u tom dijelu Austrije jako lijepa, pa mi je bilo žao kad sam vidio da sam ponio fotoaparat sa praznom baterijom. Idući dan (nedjelja) nas je dočekalo nešto bolje vrijeme. I dalje je bilo dosta ...
... minute u našem šatoru. A onda na mjesečinu sa sinoć pripremljenim ruksakom u kojem se nalaze samo nužne stvari kao što je voda, gore-tex jakna i fotoaparat. U  ponoć krećemo a ispred nas je samo jedna ...
... – dolazak na cilj (Podturen)·         oko 15 sati – piknik u ŠRD Čikov u Žabniku Što ponijeti na rafting?·         sportsku odjeću i obuću rezervnu odjeću koju ćete koristiti poslije raftinga fotoaparate ...
  Dvojica su naglo potrčala prema meni s namjerom da mi iz ruke istrgnu fotoaparat! Bez prestanka su gromoglasno ponavljali dvije riječi i bijesnili. Prijatelj Faraz, s kojm sam bio u pratnji  pričao je ...