Traži
Traženi pojam: hodamo
Ukupno rezultata: 43.

... li je to bilo sunce, ona putna s produženim djelovanjem ili nešto treće nemam pojma. Mi ne znamo pronaći put do sljedeće kontrolne točke. Hodamo po j...o vručem asfaltu.Vruče kao u paklu, pas lipše, ...
... smo, hodamo po rubu krijeste, a ispod nas je 1800 m duboka provalija. Nedugo zatim oko 14 sati stojimo sami na vrhu Eigera. Gledamo predivne vizure oko sebe, slikamo se, jedemo red čokolade i javljamo ...
... nikakvih problema s disanjem. I dalje hodamo noga pred nogu, polako, što lakše možemo. Spuštamo se u selu Khundu, obilazimo memorijalnu bonicu koja je osnovana zahvaljujući prvom osvajaču Everesta, sir ...
... Maribor. Povremeno gasimo svjetiljke i hodamo u ugodnoj tamnoj bjelini skijaške staze. Ugodan sat vremena uz razgovor, prošao je u trenu i već smo na prvom vrhu kod hotela Belvue. Bez zaustavljanja nastavljamo ...
... na tamošnjim liticama. Možda je i bolje da ih nismo vidjeli, jer kondori su lešinari. Možda bi pogled na kondora značio da nam je blizu kraj. Dok hodamo dolinom Santa Cruz, iznad nas proleti neka ptičurina. ...
Andamani nisu samo priroda i plaža pa tako na teren hodamo često između rižinih polja. Čak je i naša istraživačka stanica smještena na kraju jednog sela. Užitak je prolaziti uz klasove riže i palme dok ...
Dok je u Hrvatskoj u siječnju hladno – mi hodamo “goli i bosi”. Dok u Hrvatskoj čovjek ne vidi više ni kukca, mi smo prekrivemi ugrizima. Dok se doma kupamo samo u kadi, mi se valjamo u vodi od kojih ...
... je lako primjetljiva rupa pri vrhu turne skije. Njena uloga je trivijalna - služi za vuču skija dok hodamo. Sofisticiranije razlike su u tvrdoći i težini skije. U nastojanjima da dobiju što lakšu (radi ...
... - služi za vuču skija dok hodamo. Sofisticiranije razlike su u tvrdoći i težini skije. U nastojanjima da dobiju što lakšu (radi nošenja), a opet dovoljno tvrdu (da se izbjegnu vibracije) skiju proizvođači ...
... „Moj je prvi skok bio u Italiji sa 600 metara visoke stijene“, kaže Robert. Jesu li se bojali? „Frka je uvijek“, jednostavno kaže Robert. „Ja se i danas bojim“, kaže Dražen. „Dok hodamo prema mjestu skoka, ...
... mi govori da ćemo se još sresti! Hodamo cestom i naravno da nas svi prestižu, trčeći prolaze pokraj nas! Na kontrolnoj točki odlučujemo se krenuti kraćom stazom do Lopara. Dolazimo do brda iznad rajske ...
... izdresirao da se na dane penjanja ustajemo u 4 sata ujutro, brzo doručkujemo, hodamo sat vremena do stijene i sa prvim zrakama sunca u 6 ujutro počinjemo s usponom. I tako dan dva penjanja, dan dva odmora, ...
... niz strmu stranu. Iako je vrijeme lijepo upisujem rutu u Garmin kako se to ne bi dogodilo nama i da se pomoću satelitske navigacije znamo vratiti. Iako hodamo po snijegu, nesnosno je vruće i sunce ...
... (oni su nas stalno pretjecali, ali su na kraju došli iza nas!!!) Hodamo makadamom, upoznajemo Sandru koja ide sama, malo se slikamo i ostavljamo je. Malo je spora za nas! Dolazimo do škrapa ...
... bez lišća strše prema nebu. Močvarno tlo po kojem hodamo toliko je mekano da mjestimice propadamo do koljena u blato. Dan je dug pa još pod jasnim svijetlom bez baterija šator ...
... džungle lijevo ili desno od nas. Penjemo se u strmine po korijenju od drveća, gazimo kroz blato, hodamo uz potoke i prelazimo rijeke. Došli smo do jedne rijeke gdje nije postojao most od granja ...
... svaki je novi izazov i priča za sebe. Ne gledam to samo kroz adrenalin. Uživam u prirodi, u stapanju s prirodom, puno se penjemo po stijenama, hodamo više sati do mjesta skoka, uživam u osjećaju slobode... ...
... za Jurasovu glavu, dvojac ispred mene skreće krivo, vičem im da skrenu za nama, brzo shvaćaju grešku i priključuju se grupi. Hodamo i dalje snažno, nisam očekivao ovakav tempo, idemo puno brže ...
... kajak prevrće i završavam u moru. Vade me van, vade i ostale članove tima. Jedva hodamo, pa bili smo gotovo 24 sata non-stop u kajaku, noge su potpuno utrnule. Nakon nekoliko metara na plaži ...