Traži
Traženi pojam: izgubio
Ukupno rezultata: 50.

... Sportiva G2 SM koje su zapravo napravljene da se u njima ide i na niže 8000-njake počeli osjećati bolove u prstima na nogama, a Aco je u jednom trenutku i potpuno izgubio osjet.  Na rukama smo svaki imali ...
... Ništa, nema puno razmišljanja – natrag do zadnje oznake. Nakon 10 ak minuta klizanja nizbrdo vidim oznaku i shvatim pogrešku. Izgubio sam najmanje 20ak minuta, možda i pola sata. Ljut sam na sebe ali šta ...
... opskrbne letove.  Sletna staza je i dalje neasfaltirana te sada služi kao heliodrom velikim ruskim helikopterima. Sam Everest View je izgubio dio svoje popularnosti ali nije na cijeni. Ako se želi tamo ...
... sam izgubio ravnotežu na klimavima nogama te pao na snijeg. Očekivao sam da ću se instant zaustaviti pa sam malo iznenađeno gledao kako mi se brzina povećava dok klizim prema kamenim gromadama blizu ispod ...
... drugog dana izgubio je nekoliko pozicija, pao na deseto mjesto, međutim uspio se plasirati u zlatnu skupinu, gdje je također stabilno jedrio i plasirao se u današnji plov za odličja. S ulaskom u plov za ...
... morao zbog toga odraditi kazneni okret, puno sam izgubio.".- nezadovoljan je bio Filip Jurišić.  Prva mjesta upisali su Šveđanin Jesper Stalheim, Australac Tom Burton i Britanac Lorenzo Brando Chiavarini.  ...
... niz vjetar, u trenutku kad sam bio drugi sam dobio penal pa sam izgubio nešto pozicija. Dva plova koja su odjedrena do kraja sve je bilo dobro, pogotovo niz vjetar gdje sam dominirao. Četvrto i drugo mjesto ...
... boriti početkom 2015. godine.   "Tako sam želio pobijediti ovdje. Prošle godine sam izgubio i bio iznimno razočaran, no da nisam prošao kroz taj gubitak, sigurno ne bih bio gdje sam sada“, izjavio je Hunt.  ...
... je došlo između 115 i 135 km kada sam izgubio jako puno vremena i na trenutke sam se pitao kako ću uopće završiti trku. Zadnjih 20 km sam opet došao k sebi i nekako normalnije trčao i ipak završio trku ...
... Tim Općina Hrvace u zadnji tren je uspio prestići Dalmatia Explorer i doći do pobjede! Ljudi moji, kakva drama!''. Nakon što sam došao sebi poslije prolaska kroz cilj i izgubio se glas Drage Čosića, primjetio ...
... većem slapu izgubio fotoaparat tako da nema slika, ali ponovit će se to! Uglavnom, neću puno pričati, slike govore više od riječi! Do izvora sam putovao svakako i pri tome u rukama i na leđima nosio ...
... postao svjestan tvojih potencijala na dugim utrkama ? Već u 2011 sam nastupio na svjetskom prvenstvu u XC Marathonu u Italiji i samo zbog toga što sam se slabo hranio tijekom utrke, izgubio sam mogučnost ...
... od topa, da sam imao još minutu popeo bi ga do vrha,  imao sam još snage, što od euforije što od ljutnje koliko sam vremena izgubio na već spomenutom gibu. Dolaze ostali, penju, padaju dosta niže od mene, ...
... treba držati tijelo dugoročno hidriranim, ali tijekom vježbanja žeđ je zapravo loš pokazatelj potrebe za tekućinom. U stvari kada sportaš osjeti žeđ tijekom treninga ili natjecanja, tada je već izgubio ...
... kilometar plivanja po kanalu bio prepun pijeska u očima koje sam ispirao u tranziciji da bi uopće mogao gledati. Poslije stotog kilometra bicikla sam skužio da sam izgubio previše elektrolita jer sam bio ...
... protetsku nogu. Fry je izgubio nogu u ranoj dobi kao posljedicu karcinoma, pa se on i DeMartino penju sa specijalno izrađenim protetskim nogama. Za razliku od njih, Davis je rođen s kongenitalnom amputacijom ...
Kako objaviti vijest da ti prijatelja više nema, kako njegov odlazak pretvoriti u novinski tekst?! Napisati, dana 26.05.2012, u kanjonu rijeke Miljacke, nesretnim slučajem izgubio je život Adnan Čatič.  ...
... vojske, gdje je izgubio status zbog navršenih 45 godina života. Kategoriziran je kao vrhunski sportaš pri Slovenskom olimpijskom odboru. Iza njega su teški usponi na osamtisućnjake u Himalaji, smjerovi ...
... i na mjestu gdje smo odlučili skinuti višak odjeće i nešto prigristi primjetih da mi nešto nedostaje. Fuck, izgubio sam kartu. Ne mogu vjerovati da mi se to desilo. Pogledavamo se i iako znamo da smo u ...
... „Ivan Lukić“ za 2011. godinu.      IVAN LUKIĆ     Ivan Lukić je 06.07.2008. izgubio život u prometnoj nesreći vraćajući se kući biciklom sa treninga, nažalost bez kacige. Ivan Lukić bio je savjestan ...