Traži
Traženi pojam: jezera
Ukupno rezultata: 49.

... nudi ono što mnoge, znatno veće regije u Hrvatskoj nemaju; spoj mora i planina, rijeka i jezera, gradova i ruralnih prostora. Drugo izdanje festivala održati će se od 11. do 13. Svibnja 2018 kada će ...
... iznad na ledenjaku i dalje po grebenu s kojeg puca pogled na okolicu, s jedne strane do daleke "autoceste" preko mnoštva planinskih jezera, stada stoke, a s druge do bijelih vrhova. Drugi dan smo krenuli ...
... trke.  Sudionici utrke će proći kroz Manastir Treskavec, trčati će oko Markove kule, Prilepskog jezera, popeti se na vrh Kozjak, vrh Edinak i proći kroz sela, manastire i prirodne rezervate.  Za više ...
... obali umjetnog jezera Solina, 30ak km od Cisne. Jezero je zaista lijepo. Okruženo gustom, zelenom šumom s razvedenom obalom i brojnim uvalicama. Na startu šareno mnoštvo. Paralelno s našom, startao je ...
Od 01. do 08. svibnja, Imotski i Crveno jezero biti će domaćini međunarodnom ronilačkom timu s impresivnim  ciljem – zaronom do dna Crvenog jezera. Dubina jezera u svibnju trebala bi biti 270-300 metara, ...
Nikola Horvat prvi je Hrvat koji je propješačio rutu Pacific Crest Trail. Ruta duga 4265 km, proteže se od Meksika, preko Californije, Oregona, Wahingtona do Canade, prolazi preko 1000 jezera, 24 nacionalne ...
... polako prestižemo. Rekli smo, nema osvrtanja, samo idemo svojim ritmom. Pred sam kraj dolazimo do Crvenog jezera kojeg moramo optrčati i onda je odmah iza, pokraj Modrog jezera cilj. Tu vidimo da smo daleko ...
... kroz Prološko blato, kanjon Badnjevice preko Ričica, oko Crvenog jezera do cilja iznad Modrog jezera.     Tim Adventure sporta je s D&D uvijek s nama do zadnjih kilometara vodio napetu borbu. Na posljednjoj ...
... su nam izritirale stopala. Muku su tu i tamo olakšali pogledi na predivnu prirodu u obliku alpskih jezera tirkizne boje, visokih slapova, lijepih potoka te zelenih livada koje se šire posvuda oko Cervinije. ...
... su: kajak, trčanje, vožnja brdskog bicikla i canyoning kroz predjele rijeke Vrljike, Zmijavaca, Runovića, Lokvičkih jezera, kanjona Badnjevice, Ričica, Crvenog i Modrog jezera. Na utrci može sudjelovati ...
... parka Plitvička jezera do cilja u Splitu.  U sprinterskoj završnici, besprijekorno dopraćen od kolege Marka Renshawa, Cavendish se revanširao Talijanu Giacomu Nizzolu (Trek-Segafredo) za poraz od utorka, ...
... u Nacionalnom parku Plitvička jezera, a kraj u Splitu.  Utrku izravno prenosi HRT i Eurosport, a svaku večer emitiraju i sažetke s najuzbudljivijim trenucima s etapa. TV prijenos emitiraju brojne televizijske ...
... do Varaždina. Nakon tih 230 kilometara cjelokupna organizacija se seli u NP Plitvička jezera, otkud drugo jutro biciklisti kreću prema Splitu. To je ujedno i najduža etapa ovogodišnje utrke od čak 240 ...
... i pozdravljam svaki projekt koji čini Hrvatsku zanimljivijom, bogatijom i konkurentnijom destinacijom.“   Na trasi utrke naći će se i dva nacionalna parka – NP Plitvička jezera i NP Krka, a snimke iz Osijeka ...
... će trčati zanimljivom rutom oko Baćinskih jezera, dok će HGSS organizirati zanimljive pokazne vježbe i zadatke za najmlađe.      Pustolove i avanturiste iz Neretve svakako će zainteresirati Neretva ...
... zamahu.  U utrku je startalo 23 plivačica i plivača, a samo njih 12 je završilo utrku. Pliva se preko jezera u jednom pravcu, od mjesta Peribonka do Robervalla. Što su se više približavali sredini ...
... malo se oteglo, iako je pogled na nju stalno bio otvoren. Od Margarite čakula uz trku je bila sve očitija, znali smo da nema još puno. U selo, pa na Sv. Paškala, pa Sv. Ilija, pa spust u Bačinska jezera, ...
... stižemo u Tomislavgrad gdje nas dočekuje ekipa AK Puls čiji član Mate Čurić trči s nama. Okrijepljeni gulašom, pivom i voćem nastavljamo dalje i nakon nekoliko uspona i silazaka dolazimo do Buškog Jezera ...
... dok one putnike koji nekoliko dana prežive u Sahari smatraju čudnima. Ali nakon tjedan dana na zapadu Tunisa svoje bi mišljenje sigurno promijenio. Pustanja pokazuje vrlo različita lica: suha slana jezera, ...
... nakon užine okrenuli i spustili se po istoj trasi. To je bilo dobro. Naime, penjući se veći dio vremena sam uživao u pogledu na lude stjenovite formacije i bjelinu slanog jezera Šot al Džerid i najmanje ...