Traži
Traženi pojam: konjima
Ukupno rezultata: 25.

...     Od baznog logora do c1 na 4450 m ima kojih 13 km i preko 1000 m uspona što i ne bi bio toliki problem da nismo nosili 20-25 kg na leđima. Ostatak opreme smo poslali konjima ali smo dobro birali koliko ...
... godine, bike polo se igrao isključivo na travi, uključujući i neke od najvećih nogometnih stadiona tog vremena. Osnovna ideja nastala je iz sporta koji se tradicionalno igra na konjima. Bike Polo na ...
... kamenolom, maslinike, vinograde, livade s konjima, ovcama... a ako se prepustite uživanju u prirodi otkrit ćete i dio s kojeg se prostire pogled na Brijune i brijunsko priobalje... uživajte, i mi smo. ...
... ono što sam čekao, najbolji windsurf dan cijelog putovanja .   Na kraju dana smo preplavljeni zadovoljstvom u vrtu ispred kampera (svuda je prekrasna zelena trava) rasprostrli opremu i okruženi konjima ...
... godine, a prvotno se ostvarivala kroz doslovni oblik karavane s konjima. Kad im je dopizdilo prodali su kljusad i napravili lađu. Dakle, lađa Amara Zee je drveni 35 metarski jedrenjak dizajniran po modelu ...
... i skupljali bodove za UMTB, dok su neki pak skupljali marune, gljive i slikavali se sa konjima. Vjerujemo da su svi uživali u jučerašnjem predivnom, sunčanom, toplom, a na trenutke i prohladnom danu koji ...
... navire iza nas i spuštaju se tik uz rijeku poput nas. Nakon splash and dasha u velikoj rijeci, prelijećemo preko starog route 66a, promatrajući sheriffe na konjima (ali ozbiljno >D) kako lagano kaskaju ...
... stazama Istre. Ovakva organizacija bila je prilično zahtjevna zbog problema smještaja konja i ljudi svaku večer na drugom mjestu. Konjima je potrebno osigurati propisno mjesto za odmor nakon cjelodnevnog ...
... štali konjičkog kluba Jaska u Novakima Petrovinskim. Tulum je na otvorenom, odmah pored štale sa konjima i sijenom. Već sam dva dana ovdje, mi smo naime doputovali u petak, a sad je subota. ...
... Općine Pisarovina i Turističke zajednice Pisarovina, okupi se i do pedesetak jahača sa svojim konjima iz različitih krajeva Zagrebačke Županije od Pisarovine, Jastrebarskog, Zagreba, Samobora do Velike ...
... čak i djece. Što se tiče spola, bili smo i tu u jedakom broju: pola muškaraca, pola žena. Kamp je bio namijenjen onima koji već znaju jahati i pohađali su ga jahači sa svojim konjima koje ...
... vozila su uglavnom prokuhala jer su teško izvlačili prikolice s konjima po uzbrdici. Stojim u koloni na cesti iza jedne Lade Nive iz koje se puši, a muški teoretiziraju što ...
... žutoj traci, negdje u zemlji nedođiji, sa konjima koji se nervozno trzaju na svaki zvuk. Sve si mislim, ako neki konj poludi i napravi nered na autocesti biti ćemo udarna vijest na dnevniku. Kako to ...
... Istre je sa svojim konjima doputovalo 5 jahača, a iz Sinja 4 jahačice dok su alkari ovaj puta bili u logistici. Ovo je bio najveći broj natjecatelja do sada koji se odazvao na ovakvo natjecanja. Staza ...
... već će takvi jahači dobiti dodatne minute. Endurance oprema za konja Postoje posebna endurance sedla a sigurno će se na utrci pojaviti jahači sa takvim sedlima. No, kao i sa konjima za endurance i ovdje ...
... odjeću princeza u pratnji ratnika na konjima. Tek mi je sad sinulo zašto mi je sve izgledalo nekako poznato. Odjeća princeza i glazba koja prati čitavu povorku preslikani su u filmskom serijalu ...
... nije bilo za kupanje, pa smo se prijateljica Maja i ja odlučile posjetiti Zaton i konjički klub "Libertas". O konjima u Zatonu mnogo sam čula, čak i od onih koji nemaju nikakve veze s konjima ...
... konjima… Na veliku želju našeg fotoreportera Ivana Kapovića domaćin je osedlo i konja, te mu upriličio jahanje poljima pitome Baranje. Denis Sklepić oživio je i u Karancu vodi jedno ...
... dva jednako duga dijela. Svi jahači hodom kreću s ciljne linije (Na konjima, naravno.) prema startu (18km) i od tamo u ludom trku kreću natrag. Iako se u prvom dijelu zapravo ne utrkuju, on se smatra sastavnim ...
... uspio naći), ne voze vlakovi. Turista, kako sam se kasnije i uvjerio, nula. U sumrak stižemo na livadu koja je izgledala kao pošumljena konjima i pokojim šatorom. Stotine i stotine konja. ...