Traži
Traženi pojam: kratka
Ukupno rezultata: 50.

... poprilično kratka,oko 3.6 km, u toj duljini svladava se 1000 metara uspona – vertikalni kilometar! Start je u Bastu na nadmorskoj visini od 345 metara, a cilj je u Osičinama (lovačka kuća) na 1345 metara ...
... pruža jedino sigurno utočište za avione na negostoljubivom terenu.  Kratka pista (500-injak metara) pod nagibom završava u stijeni, a počinje na stijenama ravno iznad duboke provalije zbog koje joj i pridjev ...
... i dalje traje i nadam se da ce do kraja života..  Kada si shvatila da ti je maraton prekratka distanca i da želiš ići na ultraške dužine? Pa već te 2011 sam se željela okušati u toj ultri - 12h Forrest ...
... gužve na stazi. Mi smo ovaj put izabrali zeleni smjer te smo krenuli ujutro u 8:30 sati i tako smo prvi dočekali otvaranje skijališta. Prije samog polaska obavezna je jedna „kratka“ žestica Prunja. Prunja ...
... natjecanja i staza. U subotu je krenuo sportski karusel. Sve je započelo sa supersprint utrkom na kojoj su većinom nastupili mlađi uzrasti, kadeti i juniori. Kako je ovo bila relativno kratka utrka mnogi ...
... disciplinama statika, dinamika i timski i  višestruki svjetski rekorder u ronjenju na dah.  Iako ce se nekima učiniti kako je njegova karijera vremenski vrlo kratka, rezultati koje je postigao u tako kratkom ...
... prezahtjevna za rekreativne vozače ali nije ni previše laka niti prekratka za ozbiljnije vozače. Pošto je ovo jedna ravničarska biciklijada, cijelu rutu karakteriziraju dugačke ravne ceste Slavonije.  ...
... sekundi. Nadamo se da će na idućim kolima Petar dobiti i konkurenciju, s obzirom na to da je aquatlon kratka disciplina i da na njoj nema biciklističke dionice, što je  pogodno za uvođenje mladih natjecatelja ...
... prema Strugama. Mućke gazimo uzbrdo, pogled veličanstven, ali kome je više do pogleda...treba izdržat još ovo i ući u cilj... Na strugama kratka ćakula sa Žutim, pa odma nastavljamo dalje. Kratko osvježenje ...
... skok sa 9m ili absail..     U maniri Dutcha iz navedenog filma bacamo se u jezerce promjera 5 metara i nastavljamo trčat do KT5 na mostu gdje prelazimo na cestu. Kratka asfaltna dionica od 5km i vraćamo ...
...   Kratka dionica bicikle, bila je taman za protegnut noge, nešto kao dionica za oporavak i to sa kratkim zaustavljanjem za zadatak gađanja lukom. Ne mogu kazat da bi se jedna strijela u cilju, od 10 ispaljenih ...
... izlazi na asfaltnu cestu 500 m ispod odmarališta INA. Na prijevoju Poklon ( feed zone 2 ) skreće desno te se makadamskom cestom vozi do Bresta pod Učkom gdje nas čeka kratka dionica asfalta,a zatim opet ...
... toga i zanimljiv, jer otkrivamo i pomičemo vlastite granice i svaki put naučimo nešto novo.  SADRŽAJ KNJIGE  U knjizi se nalazi kratka povijest kiteboardinga (ne može biti dugačka jer je relativno ...
... i kladionice digle ruke od predviđanja datuma otvaranja, kratka obavijest o otvaranju iznenadila je grad pod Marjanom. Splitski penjači okupili su se u neobičnom betonskom zadnju, koje se naziva Dom mladih, ...
... Pula, Juniorka (34:56.01), 5.        VUČKO Jasmina Turbo Tropovci, Mlađa Juniorka (36:20.68). Utrka super sprint triatlona je relativno kratka i vrlo atraktivnog karaktera zbog brzih izmjena i dostupnosti ...
... istresti iz tenisice. Preventiva živce čuva, zato je tu  Millet Stop Tout Trail kratka gamaša za tenisice, za brdsko trčanje i adventure racing.   Da, znamo da  vam je baka uvije govorila da je pamučno ...
... od najzanimljivijih videa je upravo ovaj prvijenac Chill shopa u kojem je cijela njihova familija na okupu. Film je sažet od snimaka iz posljednjih 6 mjeseci skejtanja kratka verzija onoga što Chill-ovci ...
... Plavi, od 18 do 19 sati Nedjelja, 25.09. / Zelena etapa OL ISTRIA duga staza: 81,5 km/2150 m;  kratka staza: 57,5 km/1450 m - start duge staze u 10:30 u Vižinadi; start kratke staze u 11:00h u Vižinadi ...
... samu utrku, obilazak nezaobilaznog expo-a (koji je najveći na kojem sam ikad bila), te povratak u Nurnberg. Nakon povratka u hotel odlazak na ručak u centar grada, te kratka šetnja starim gradom. Kao što ...
... svim zainteresiranima te pripremama i treninzima održana je kratka tritlonska kvalifikacijska utrka ispred Obrovca. Kako bi se kvalificirali za kraljevsku utrku trebali su preplivati 100m, voziti kajak ...