Traži
Traženi pojam: krenuo
Ukupno rezultata: 50.

... Nikada se više nije vraćao i rekao je da mu je to mrlja u karijeri. Najteži dio mi je bila vožnja bicikla, krenuo sam usred noći iz grada Mahmudabad koji se nalazi oko 160 km od Damavanda. S obzirom ...
... Na uspon sam krenuo u 2 ujutro u društvu bugarskih penjača, te smo pod okriljem mraka svladali strme stijene do početka ledenjaka i planinarskog doma Gouter. Kratak odmor uz čaj iz termosice i čokoladicu, ...
... htio sudjelovati, nisam se pripremao i htio sam vidjeti svoje mogućnosti. Čak me iznenadilo to što sam uvjerljivo osvojio to natjecanje. Ove godine sam išao pomaknuti granice, te sam sa starta krenuo sa ...
Koprivnički visokogorski planinar, ekspedicionist i motivacijski predavač Matej Perkov popeo se na Mont Blanc, najviši vrh Alpa (4810 m), no na uspon je krenuo od razine mora, iz 330 km udaljene Savone ...
... pri drugom prolasku Mesničkom. Ubrzo ih je, na šest kilometara do cilja, krenuo loviti Jan Tratnik, slovački biciklist CCC Sprandi Polkowice, jedan od favorita za etapnu pobjedu. Za Slovakom potjeri su ...
... u ozbiljnog kandidata za naslov ukupnog pobjednika preuzevši majicu vodećeg na četvrtom izdanju Toura of Croatia, upravo je u to vrijeme krenuo hvatati Nizozemca, što mu je i uspjelo na nešto manje od ...
... zajedno ćemo morati pomoći organizaciju ovog dragulja na uzajamnu korist.   Radmila Paliska Kos: TZ Grada Labina od samih početaka svesrdno prati ovu izvanrednu manifestaciju. Ponosni smo što ju je pokrenuo ...
... na osnovnoškolski period, kao ključne u prevenciji ovog gorućeg javno-zdravstvenog problema. Nestlé je još 2009. pokrenuo globalnu inicijativu Healthy Kids unutar koje je hrvatski program Vrtim Zdravi ...
... sreli Maju i Ozrena koji su se družili s jednim posebnim bićem. Naime, neki nomadski pas je valjda u BC-u krenuo za konjima do c1, a onda od tamo vidio ljude da idu na c2 i nekako preskočio sve te ledenjačke ...
... 15 sati i po  trenutnoj situaciji to je bilo ostvarivo bez problema. Međutim, u jednom trenutku, na usponu, krivo sam skrenuo. Noć, kiša, umor i jednostavno mi je promakla oznaka. Sve se mislim kako dugo ...
... to ujedno bile jedne od najboljih fotografija koje sam ikad vidio pokrenuo sam razgovor u kojem sam uvidio da čovjek priča poprilično razumno, logično i s dozom detalja i znatiželje koji su govorili da ...
...    Bolji izbor od takvih dućana se pokazala Shona, dućan kojeg vodi Australac koji se oženio za Nepalku, trajno naselio i pokrenuo posao s proizvodnjom pernate odjeće i opreme. Sve je vrlo transparentno ...
... par metara kasnije. Stao sam, okrenuo se i gledao u dva ogromna oka unutar crne, ogromne siluete. Osjećaji su me preplavili. Svaka se dlaka na mome tijelu borila protiv gravitacije, trnci su rezali niz ...
... zapravo na početku bio vodeći. Prvi je isplivao i krenuo na biciklistički dio. Riccardo ga je sustigao na bicikli i trčanje je trebalo odlučiti pobjednika. Iz nekih razloga Srđan Latinović je na trkaačkom ...
... prije jedanaest godina kada je idejni začetnik i osnivač KKRK (Kajak, kanu, rafting klub) "Delta Sport" Denis Zeljko sa skupinom mladih entuzijasta krenuo u ovaj projekt. Na samome početku prostorije ...
...  zvuk sirene za start i.......... Thunderstruck....krećemo.... Veliki točak je krenuo. Međunarodni kao i prošle godine. Vrti se svom silinom i vrtit će se narednih 26 kilometara uz 1660 metara kumulativnog ...
... se progurala naprijed, a ja sam ostao odzada. Kad je počela utrka ja sam krenuo kao da trčim 5 km i pratio ostatak pošto mi je to bio prvi put na ikakvom trkačem natjecanju, kad smo dosli na Pujanke oko ...
... Paine (USA) je okrenuo drugi a Piotr Kula (POL) treći.   Veliki broj konkurenata za vrh je daleko zaostao uključujući i drugoplasiranog Josh Juniora (NZL). Flota se približila na zadnjoj stranici je je ...
... je u Hrvatskoj vrlo malo. Da, u Hrvatskoj ih je relativno malo, svega 7-8 skakača, tu ubrajamo one koji imaju preko 20 skokova godišnje. Iako sam  osobno  imao 150ak skokova kada sam krenuo u svijet BASE-a, ...
... izazovna za zagriženije bicikliste.   Duplo veći broj biciklista nego na lanjskoj utrci, koja je bila događaj koji je i pokrenuo Vela Luka Outdoors, najbolje govori koliko su posjetitelji bili zadovoljni ...