Traži
Traženi pojam: našao
Ukupno rezultata: 50.

... Naprotiv, takva vožnja postala je poticajna i izazovna. A vrlo brzo sam, prisjećajući se gdje sam znao sresti cestovnjake, pronašao lijepe rute, gdje je mali promet ili ga nema uopće. Svakako, vožnja ...
... spavanja. Na kraju sam našao Ibuprofen u prahu i nagurao oko tog zuba što mi je pomoglo da barem malo pridrijemam u nekakvom bunilu između sna i jave.  Sjećam se da sam u jednom trenutku pogledao na sat ...
... tehnička sredstva.  Preciznije podatke o Crvenom jezeru  dala su istraživanja ing. Milivoja Petrika obavljena pedesetih godina prošloga stoljeća. Petrik je pronašao najnižu točku dna na +4,1 m nadmorske ...
... to posao iako su za takve terete plaćeni po 50 USD što za njih nije malen novac.  Agentova pretpostavka se pokazala ispravnom jer nas je naš vodič Pushta našao. Kad sam ga vidio tako malenog skoro da mi ...
... ste dosljedni i zaista ozbiljno shvaćate svoje odluke ništa vas neće moći spriječiti da odluku sprovedete u djelo. Moj PCT je počeo s jednim takvim DA....i našao sam načina da odem i da se vratim kao vjerojatno ...
... i pomirio sam se s tim da ove godine neću nastupiti na IMO Adventure. Tri dana prije utrke zove me Ante:  Jesi našao partnera za Imotski? Nisam Prijavljuj nas. Al nema jurcanja. Pomalo ćemo. I tako smo ...
... sam opet izvukao deblji kraj te sam ležao u rupi između madraca bez posebne mogućnosti za san sve do 6 ujutro kad sam našao slobodan krevet.  Nakon kratkog sna došlo je vrijeme za povratak. Po i dalje ...
... srpnja stižu u Hrvatsku boriti se za prestižni naslov prvaka jednog od najuzbudljivijih i najvećih festivala ekstremnog sporta u svijetu. FISE World Series svoj dom pronašao je upravo u sklopu najvećeg ...
... već šesti put ovu sezonu našao se i Orlando Duque i to na drugom mjestu, dok je treći olimpijac Blake Aldridge.   Nevjerojatan osjećaj je biti šampion. Iako sam na pola natjecanja bio razočaran svojim ...
... sredinom utrke, a temperatura se u jednom dijelu utrke spustila na 5 Celzijevih stupnjeva, međutim, Andrej se u tim uvjetima dobro snašao. Nakon biciklističke dionice, najbolje vrijeme je ponovio je i ...
... – a  i mora dati još nekoliko izjava za nekoliko časopisa i novina. Često se šalimo kako je postao medijski zanimljiviji jer se slučajno našao u Nepalu u vrijeme katastrofalnog potresa, nego bi bio da ...
... iz vida. Ja sam se našao u uobičajenom društvu s utrka, Antom Ercegovićem i jednim od Perića, ovaj put s Goranom. Krenuli smo lagano, znajući kakva nas teška utrka čeka. Sunce je već bilo jako, a mosorski ...
... - to. našao sam kompromisno rješenje. Probat ću se ''ušlepati'' u Pariz, ali turistički što mi je malo poslije pošlo za rukom. Kako sam na početku tog istog travnja osvojio broncu u svojoj kategoriji na ...
... a zatim izlazak na glavnu cestu na kojoj nije bio zatvoren promet pa se moralo paziti i ispred i iza sebe. U nekoliko navrata našao sam se u koloni sa sedam osam automobila. Osim automobila osjetan je ...
... Run u Americi kao 37. za 19 sati i 45 minuta.  Najpoznatiji si hrvatski predstavnik planinskog trčanja. Kako si se našao u tom sportu, što te je privuklo? Oduvijek sam živio s prirodom i u prirodi, 28 ...
... luđe od drugih, bili su oni koji su tu i tamo izvodili neke trikove. E u toj drugoj skupini sam se našao i ja, samo što u tih petnaestak godina bavljenja tim sportom sve se promijenilo, sve je napredovalo ...
... Našao sam se u ovome jer mi pruža neke dodatne stvari u kojima uživam: putovanja, druženje, učenje… Planinarenje nije samo penjanje na planinu, već i upoznavanje kraja, ljudi i kulturno-povijesne baštine ...
... iskustvo. Tako se među njegovim pulenima našao i Boris Čujić koji će voditi razgovor s Đuzom. Teško je predvidjeti kuda će nas priča odvesti. Možda na ekspedicije u Himalaju, Južnu Ameriku i SSSR. Sigurno ...
... je pazit da se ne izvrne gležanj. U tom dijelu staze Dario se malo bolje snašao i bio je ispred mene, a meni se nije dalo dizati ritam u tako visokoj travi. Nakon par stotina metara trčanja kroz visoku ...
... trebalo i taktizirat. Ovakav tip natjecanja idealan je za mlade penjače jer kroz igru uvodi u natjecanje.   Od naših natjecatelja, najbolje se snašao Luka Kučić koji je zauzeo 2. mjesto u kategoriji ...