Traži
Traženi pojam: napokon
Ukupno rezultata: 50.

... prilično uzbuđeni i nestrpljivi, ali zato otvaraju 2018. godinu s novom verzijom aplikacije koja će napokon oduševiti pobornike iPhonea. “Kada smo krenuli s realizacijom SightRun aplikacije znali smo da ...
... visinsku razliku. Kad sam se napokon dovukao do c3 nije se skoro ništa vidjelo od oblaka koji ga je prekrio. Nisam čak vidio ni vrh pa sam se raspitao kod ekipe u kampu. Ubrzo su se oblaci razmaknuli pa ...
... od skupine već nakon 40-ak kilometara utrke, izmjenjujući se međusobno u vodstvu idućih 170 kilometara, odnosno sve do 15-ak kilometara prije cilja, kad ih je peloton napokon dostigao i preuzeo kontrolu ...
... Šibenik i Bukovac. Zimska bajka.   Oslobodili smo se napokon propadanja u snijegu, koje može psihički iscrpiti čovjeka i napredujemo brže. Grebenima raznih vrtača i jama stižemo na planinarsku kuću Slobodan ...
... je kamen sa srca: ah, napokon sam ozlijeđen i mogu mirna srca doma. No, nastavio sam hodati jedan dan, pa drugi, pa peti i tako do kraja. Naprosto sam prehodao ozljedu i znao da ovo nije ozljeda koja me ...
... prilazimo cilju i pokraj Modrog jezera napokon, cilj. 5 sati 47 minuta. Domaćini su se potrudili oko organizacije i to je jedna od onih utrka gdje se osjećaš kao dio jedne velike, povezane ekipe. Mislim ...
... Grand Jorassea, Eigera i - Matterhorna. 1931. su napokon braća Schmidt uspjeli popeti i sjevernu stijenu. Nakon toga Alpe više nisu dovoljne te alpinisti traže nove izazove u Himalaji.  S vremenom je ...
... da prije, možda, desetljeća, more nije bilo zadovoljavajuće kvalitete te je bilo nezamislivo ovakvu utrku organizirat na ovoj lokaciji. Drugi razlog je što je i Solin, grad koji leži na moru, napokon dobio ...
... do kraja, a tih 13.5 km ću se dovući do cilja makar na rukama. Ali bilo je drugačije.   Jurimo prema cilju, noga me skoro i ne boli. Tamna strana gubi, Darth Vader je stjeran u kut. I napokon, dolazimo ...
... upozorio i ne možete ni zamisliti koliko sam mu na tome zahvalna. Napokon sam stigla i do okrijepne stanice na kojoj sam u sekundi popila dvije čaše vode,a polovina naranče koju sam pojela je bilo zasigurno ...
... spektakl u Hrvatskoj te da ekstremni sport napokon priča priču kakvu i zaslužuje. A upravo je festival izrodio i neke od svojih najvećih talenata danas, kao što je Marin Ranteš, najbolji hrvatski BMX vozač, ...
... napunila dušu, al suzu ne bi da, nije tija da se vidi. Kako je toplina s komina ulazila pod kožu, tako je i ćakula bila sve izraženija. Napokon smo dobili Rožu (naš šerpa uvik nas razvozi i dolazi po nas) ...
Da mi je netko prije dvije godine rekao da će grad Split ležerno dočekati zatvaranje prometa i da će ulicama grada protrčati preko 1500 trkača, rekla bi mu da je lud.  Sad kad se napokon to dogodilo, ...
... u odnosu na ostale gradiće u pokrajini Badia ili Alta Badia je samo blizina svega što nudi i kao takav je savršen za obitelj, posebno za obitelji s manjom djecom. Napokon stižemo i smještamo se u ...
... stara u globalu, većinom je riječ o mlađim momcima, ali svejedno su značajno stariji od Martina, Jako sam sretan, nakon dvije bronce napokon zlato. Još me više veseli deveto mjesto u seniorskoj kategoriji. ...
... pravi domaćin i odraditi vrhunski posao vodiča koji je u svakom trenutku znao gdje mu se nalaze „izgubljene ovčice“ što je za mene bila prava radost jer sam i ja napokon mogao uživati u izletu i da me ...
... okolnih zemalja, koje već dugi niz godina prepoznaju vrijednost pustolovnog turizma, Hrvatska se iz svog drevnog sna o najljepšoj zemlji s najčistijim morem i 1000 otoka počela buditi kada se napokon shvatilo ...
... činio beskonačan. Kad smo se napokon spustili, na špini ispred neke kuće smo se dobro osvježili i obnovili zalihe. To je pomoglo da kriza popusti i dalje smo nastavili lagano trčeći gdje god nije bila ...
... stjenovit teren pun raslinja i tu nas  hvata mrak. Roku jedna grana izbija leću iz oka i  nekim je čudom uspijevamo pronaći. Oko 19 sati napokon dolazimo na vrh. Odmah ispod vrha našli smo lijepu, zaklonjenu ...
... ugodno sam iznenađen prirodom na koju je čovjek zasad imao vrlo malen utjecaj. Drugim riječima, Šolta krije netaknutu ljepotu. Po dolasku u Stomorsku napokon upoznajem organizatorice i shvaćam koja je ...