Traži
Traženi pojam: naravno
Ukupno rezultata: 50.

... i najiskusnijim trkačima i trkačicama sa zahtjevnom stazom i ne baš jednostavnom orijentacijom. Bez obzira na sve natjecatelji su bili izuzetno zadovoljni posebno organizacijom, a naravno i stazom gdje ...
... dolaziti svake godine, svakako ću pokušati doći dogodine. Naravno da se nikad ne zna, ali zaista ću pokušat doći jer mi se sviđa apsolutno sve u ovoj utrci!” izjavio je sretni pobjednik Antoni Puig Izquierdo.  ...
... naravno među najdaljima, šatora.  Imao sam upravo toliko snage da padnem na prljavu mješavinu stijena i raskvašenog leda. U tom položaju sam ostao daljnjih 10 minuta dok se Aco nije donekle smjestio u ...
... nadmorsku visinu od 1000 m i to na samom kraju utrke.  Okrijepne stanice su vrlo dobro raspoređene tako da imam dovoljno svega. Vode, hrane i naravno, ''raketnog goriva'' – Coca Cole. Volonteri su izvrsni, ...
... Subaqua, Tauchen dive i mnogi drugi.  Naravno, osim navedenih medija ovaj zaron će biti zanimljiv i velikom broju hrvatskih medija, a i Gorgonija.com će biti prisutna na licu mjesta tijekom cijele ekspedicije. ...
... za nosače. I naravno, to mi je uvijek bila prilika da vidim nešto novo i zanimljivo bez vremenskog ograničenja. Prvi na redu od aklimatizacijskih uspona je po planu bio u Namcheu u kojem većina osjeti ...
... leti se od 6:30 do 15:30 što se podudara i sa sunčanim periodom dana. Naravno, ako vrijeme to dozvoljava.  Do završetka monsuna koji je ove godine bio 13.10. radi se o popriličnoj lutriji te se nije jednom ...
... u kojima bi svaka prava sponzoruša uživala, svaki od mnogo WC-a ima dedicirano osoblje koje ih drži u stanju apsolutne čistoće, a pazili su i na mirna mjesta za odmor.  Naravno, odvojeno za muški i ženski ...
... kraja. Naravno, samo hodanje je bilo jedno 35 puta teže nego sam zamišljao prije puta. To je normalno, da se čovjek preračuna, no taj stav – da ću završiti i da nema odustajanja osim zbog teške povrede, ...
...  Start utrke u 7 sati ujutro. Plivalo se u 25m bazenu, 456 dužina, 11 400m.  Voda 23 stupnja, neopren obavezan i naravno ni dalje ga nemam. Zamolila organizatora da dobro plivam i da će sve biti u redu. ...
... provlačeje kroz blatnu kaljužu i mnoge druge. Naravno, to nije sve, za preći svaku prepreku sudionik ima samo jedan pokušaj, a ako pokušaj ne uspije, naravno, slijedi kazna. Kazna se sastoji u tome da ...
... Naravno, prilikom povratka se cijela dinamika mijenja za prvog i zadnjeg jer izmjenjuju uloge. Simultano penjanje znači da nema stajanja osim u svrhu izmjene opreme. Prvi postavlja međuosiguranja, a kad ...
S otoka Murtera dolazi nam najava o novoj trail utrci, TISNO TRAIL.  Tišnjani su odavno poznati kao vrijedni težaci koji su obrađivali svoja polja od zaleđa do otoka u murterskom akvatoriju, a naravno ...
... nešto najukusnije u životu. Znala sam da nakon ove male pauze slijede usponi, jer naravno, morali smo se vratiti na drugu stranu brda, u Marinu.  Svaki slijedeći korak koji sam napravila, ma koliko težak ...
... bio je i nekadašnji Ministar gospodarstva Ivan Vrdoljak, koji od početka podupire i, naravno, redovno posjećuje tribine festivala. Nije krio svoj ponos današnjim uspjehom Pannoniana: „Prije svega sam prijatelj ...
... u našem gradu i zahvaljujem organizatorima što su odabrali baš Zadar, grad sporta iz kojeg su potekli mnogi svjetski poznati sportaši, ali isto tako i grad bogate kulture i povijesti te naravno, prepoznatljivo ...
... Petrovo polje, te najvažnije Jadransko more i otoke. Naravno ni "sajlu" nismo zaobišli. Nekima noćna mora, a nekima oduševljenje. U svakom slučaju atrakcija.   Veliki točak tako je iznjedrio novog pobjednika ...
... Došao sam na Poljud i bilo je predivno tada me jedna žena zamolila da je slikam, naravno slikao sam ju dok sam se divio pogledu. Bilo mi je jako drago kako su volonteri bodrili nas trkače, sićam se kako ...
...       Kakva je penjačka scena u Kanadi ? Ontario, pa zatim Alberta, dvije su provincije gdje je najjača natjecateljska scena, dok Quebec i British Columbia više vole svoje prirodne stijene. Naravno, ...
... mora za bodove u World Snowboard Tour-u borit će se dvadesetak ridera iz Austrije, Italije, Njemačke, Slovenije i, naravno, Hrvatske.  Nakon cjelodnevnih kvalifikacija i finalnih vožnji po railu te proglašenja ...