Traži
Traženi pojam: nestrpljivo
Ukupno rezultata: 32.

... se tko zna kad. Kako se bližio dan ponovne borbe s Tamnom stranom, sve više je rasla nestrpljivost, ali i odlučnost. Kao što Yoda reče: ''Do. Or do not. There is no try.'' Učini. Ili ne učini. Nemoj ...
... grebenu, jedina prepreka između njih i njihovog nestrpljivo očekivanog cilja bila je 300 metara visok završni uspon. Oboje su se bojali onoga što je uslijedilo - spoznaja da je vrh bio izvan dosega tog ...
... te biti dio ovog velikog spektakla, upoznati velikane, raditi s njima. Nestrpljivo čekam sljedeći angažman kako bi još više naučio i napredovao te sakupljao dragocjeno iskustvo uz svoje nove kolege".   ...
... utrke sam malo otrčao da bih se zagrijao i čekao na znak organizatora da se pripremimo na startnoj liniji. Svi smo nestrpljivo čekali znak za start i zašprintali prvih 50 metara da bih nakon toga svi četveronoške ...
Drage trekerice i trekeri, prijave za „Adriatic sport 6. Mosor Grebbening“ su otvorene! Mosor, jedan od klasika treking utrka u Hrvata, nestrpljivo vas očekuje. Ova godina je po mnogo čemu drugačija od ...
... jedan probni skok s veće visine, a zatim slijedi ono što svi nestrpljivo iščekujemo – Felix Baumgartner će se balonom popeti u stratosferu te iskočiti na visini od 36.576 metara i padati slobodnim padom ...
...    Ne željevši jesti u onom odvratnom šatoru uživamo vani na kiši. Oko nas je sve šareno od stvari koje smo porazbacali dok ne završimo sa onim što smo nestrpljivo očekivali, a to je hrana. Slatko, slano, ...
... tako ostatak dana smo jurili po staroj stazi i guštali. Naučila sam par trikova, iako još sramežljivo ali napredujem. Navečer pokušaj spavanja u domu uz nečije piljenje drva noću i nestrpljivo iščekivanje ...
... su sudjelovali u letu po valovima katamaranima do 19 stopa na jugu brzine 20 čvorova. Vjetar i vrijeme ovog puta išli su na ruku katamaranima dok su surferi svoj vjetar čekali nestrpljivo tri dana.Odličan ...
... u još većem broju, a do idućeg Klagenfurtha nestrpljivo očekujemo Kostrenski triatlon na kojem će biti organizirane gotovo identične discipline aquatlona za djecu.          ...
... jer je mirisalo na dobru zabavu i odmah sutradan zatražio godišnji. U utorak, rano ujutro sam od Ante preuzeo kajak dvojac i u klubu nestrpljivo čekao Mireka i Branimira. Uglavnom, da ne duljim, ...
... ranije, u 9, a natjecatelji su već tada nestrpljivo čekali početak, posebno oni najmlađi. Cicibani su dobili dio stijene s plafonom koju je postavljač izuzetno dobro prilagodio najmlađima. Publici na ...
... biciklista, nervoza u zraku, nestrpljivost i želja svih da to već jednom krene. Točno u 08:30 start, kolona je krenula i iz prve crte vodeći, a zatim svi za njima. Moram reći da zbog konfiguracije staze ...
... i Matej Šporar odlaze na daleki Tailand po prve bodove u svjetskoj seriji u duatlonu odnosno azijskom  kupu u triatlonu. Tamo će boraviti do 29.3. Trke se održvaju sljedeći vikend, a do onda nestrpljivo ...
... da je počinjala u 16 sati. Moj Čovjek već je bio tamo, nestrpljivo me čekajući. Ubacio sam par gluposti u usta, čisto da ne ponestane energije, presvukao se u predivan dres, stavio kao-saliveno-dobre tenisice ...
... Desnica, Nikola Borić, svjetski poznati sportski novinari Ivica Blažičko i Tanja Kraljić Cici te mnogi drugi došli su pozdraviti svoju omiljenu doktoricu Glici. I dok su zvijezde nestrpljivo očekivale ...
... hladnim vjetrom prolijetale su parkom ispred oronulog zdanja ogulinskog muzeja dok je vesela planinarska družina nestrpljivo tapkala teškim cipelama očekujući znak za početak pohoda. I ovoga puta njihovi ...
... oborina je manje i već ima i dužih sunčanih razdoblja. Nekoliko djevojaka ima manjih zdravstvenih problema (prehlade, kašljanje), no stanje cijele skupine je vrlo dobro i sve nestrpljivo očekuju ...
... od pola sata sna ustajem i za moj pojam jako brzo i jureći se spremam za dalje. Izgleda da ipak uopće nisam brza jer dečki već prilično nestrpljivo čekaju. Uglavnom luđačkim tempom krećemo u brdo. Sva ...
... se hladila u potoku nestrpljivo očekujući povratak trkača s vrha. Ovog puta čak tri gajbe su uzrokovale prvi tsunami u dragom nam Bliznec Creeku, što je uspaničilo domicilnu koloniju mrava. Za sve ...