Traži
Traženi pojam: nizbrdica
Ukupno rezultata: 50.

... je bol podnošljiva. Osim na nizbrdicama. Tu je uvijek Vader bio u prednosti i boljelo je ko sam vrag. Prolazim Hum, Motovun – opet nekako hvatam ritam i nižem te kraće uspone i spustove. Susrećem dosta ...
... pustila - ja koja sam se tih nizbrdica toliko bojala. Poslije sam ustanovila da sam trčala brzinom od 4:40/ min. Evo, i sada se smiješim...   Nakon zadnjeg zastrašujućeg spusta, napokon sam izašla ...
... unatoč nizbrdicama sigurnost zgloba se osjećala na svakom koraku, a to treba zahvaliti savršenom rješenju  QUICKLACE sistemu vezica koje ravnomjerno spoje tenisicu sa stopalom i CONTAGRIP potplatu koji ...
... i nizbrdicama.   U svim utrkama sudjelovalo je ukupno 161 natjecatelja, od kojih je bilo natjecatelja i iz Njemačke, Poljske i Češke, a prvi puta na Rapskom  triatlonu u glavnoj utrci sprint triatlona, ...
... da ako prije stignemo do vrha uzbrdice neće nas imati kad prestići jer je sve do cilja nizbrdica. Ali nekih dvjestotinjak metara prije vrha ipak su nas prestigli i tako nekoliko trenutaka kasnije ušli ...
... jako dobro, staza dobro označena, okrijepe na mjestu gdje su i najpotrebnije. Jako sam zadovoljan i definitivno dolazim i sljedeće godine. Nikola Špoljar je deset kilometara jankovačkih nizbrdica i uzbrdica ...
... u Starom Gradu, a njena prva polovica je uspon od razine mora do 400 m nadmorske visine, dok je drugi dio nimalo ugodna nizbrdica do cilja na hvarskoj pjaci. Sve se to događa u zadnjoj dekadi kolovoza, ...
...  Brdski biciklizam naime, svojim neravnim terenima isprepletenim uzbrdicama i nizbrdicama širokim rasponom stupnjeva, češćim i znatnijim promjenama tempa i ritma vožnje te puno većim vibracijama u odnosu ...
... Velebita...pogled ipo, vrh vrhova...   A onda nizbrdica...koljena klecaju, nije lako, ali sad se zna – odustajanja više nema, doma se doći mora. U strmoglavom spustu jurimo prema Vlaškom gradu, a onda ...
... stavit u vatru. Pedalirali smo sporo zbog malog ali konstantnog nagiba. Nakon desetak kilometara napokon nizbrdica. Predivan pogled na Dinaru i udolinu koja nas razdvaja od nje. Prolazimo Kijevo, Vrliku ...
... do trajektne luke Mišnjak i natrag, a staza ima mnogo uzbrdica, nizbrdica i zavoja), prvi u cilj došao je Matija Lukina (TK Rudolf Perešin), koji je utrku završio s vremenom 1h02:59, iza njega drugi je ...
... bila 40 kilometara na sat, a ne smijemo zaboraviti da je staza sačinjena od šumskih puteljaka, stijena, kanala, pet skokova i nizbrdica. Naime, već je na kvalifikacijama bilo jasno da će rekord staze biti ...
... mjesto (bilo je dosta laganih uzbrdica i nizbrdica koje su razbijale tempo trčanja). Kako prolazi taj dio trkačke dionice kroz mjesto tako i prolazi kriza. Pijem PowerBar recovery drink, te se vraćam trčanju ...
... na biciklu, pa je morao gurati bicikl prema uzbrdo još nekih cca 6 km do zadane točke gdje ga je čekalo gađanje iz zračne puške i poslije toga nizbrdica do cilja. Tako da smo zasjeli na posljednje mjesto ...
... ga čeka Jagoda, a nas čeka prekrasna nizbrdica do Solina.   ...
... hupserima, zavojima te brzim šumskim singletrackovima. Staza nije toliko tehnički zahtjevna koliko je zahtjevna fizički jer cijelo vrijeme utrke treba okretati pedale te nema odmora za noge u vidu nizbrdica. ...
U tišini, prošlih godina razvijao se novi zimski sport - snowkiting. Sport u kojem ne treba veliki sustav žičara niti brojni kilometri nizbrdica. Rider na skijama ili snowboaradu slobodno se kreće prostorom ...
... najbrža MTB disciplina, gdje se po gadnim nizbrdicama spuštaju gadni vozači vrlo gadnim brzinama. Opis ove discipline bio bi jednostavno - spust niz planinu, no tu prestaje sva jednostavnost. Cilj svakog ...
... se i magla. Puhao je i neki podmukli vjetar. Lišće sa strane je mirovalo, ali jedva sam vozio preko 30 km/h na blažim nizbrdicama. Trebao sam ponijeti barem biciklističke rukave. Polako sam sustizao natjecatelje ...
... visini u Hrvatskoj, 700nmv. Put kroz Gorski kotar vrlo je težak ima dosta uspona, ali za razliku od jelenja ima i nekoliko dobrih nizbrdica. Tu sam počeo vijat i dizat prosjek. Tako da sam do Karlovca ...