Traži
Traženi pojam: odlazimo
Ukupno rezultata: 50.

... zimu, ali po dolasku u Kandersteg temperatura je +3 stupnja. Smješteni smo u hotelu odmah nasuprot stijene na kojoj se održava natjecanje. Raspakiravamo se u sobi i odmah odlazimo na predavanje od Ines ...
... koji često odlazimo s našim gostima, a u kojem se po povoljnim cijenama mogu pojesti različita jela svjetske kuhinje, od ukusnih wrapova do tajlandskih specijaliteta.   Od ostalih izleta na koje smo ...
... al pobjeda je bila moja.   Nakon spremanja stvari odlazimo na razgledavanje mjesta Castelmole i čudesnog kafića s čudnim dekorom, veliki i mali …hm…, svuda po kafiću od raznih materijala. Čak i špina ...
... apartmana nakon što nas je pokupila po izlasku iz trajekta. Nakon što smo se smjestili, napuštamo apartman i odlazimo obaviti prijavu za trku, nas troje ćemo se "natjecati" u light trci. Uzimamo brojeve ...
... jodlaju, kakav dan. Do sada je najteža popeta ocjena bila M10-10+ Borisa Čujica na istom penjalištu. Nakon toga sajtam i taj M8 koji sam već penjao prije dvije godine, ali bez leda. Ostaje tuga dok odlazimo ...
... je ovo u Pragu srednja šskola, sada fax..heheh.. Još kad sam ujutro vidio da je doručak u studentskoj menzi..pre jakooo. Odlazimo prema mjestu natjecanja, a u glavi sve neke lijepe uspomene od prije ...
... i ja ispenjali prvi, nazvali smo ga „Sondirajući smjer“  u sjevernoj stijeni i zatim Prijateljsku jarugu. Otada odlazimo u taj kraj svake godine, i do sada smo s velikim veseljem u sličnom sastavu, zajedno ...
... Gira smo stigli ujutro u sastavu Neno, Darko i ja. Ostali dolaze kasnije. Budući da će ovo putovanje biti u potpunosti posvećeno biciklizmu, prvo odlazimo u biciklističko svetište Madonna del Ghisallo. ...
... što smo dobili sve potrebne dozvole od institucija u Gruziji, odlazimo tamo kako bi pokušali naći tijelo i ostatke opreme koje je snimio češki alpinist, a kako se na fotografijama vide i tri cipele, pretpostavljamo ...
... i noćiti ove večeri, ali prvo cemo jos malo odveslati, napraviti krug oko Budikovca, posjetiti poznatu Budikovsku lagunu i popit bevandu kod Andre. Oko 20.00 dolazimo ponovno u Ženku, odlazimo kod Lela, ...
... šta da se tu kaže, zamislite da vas netko smanji na veličinu od dvadeset centimetara i zatvori u vaš frižider s bajlama naravno, udri bato po ledu. Napuštamo Seoul te odlazimo za malo mjesto zvano Cheongsong ...
... je nedavno bila u Rijeci) u mjestu Chambery te svaki dan odlazimo na penjalište L’usine, nedaleko grada Grenoblea. Prvi susret s vjerojatno najboljim mjestom za tulanje na svijetu ostavio me bez daha… ...
... tu treba Jagu malo pobliže proučiti... Jana i ja brzinski odlazimo do gospodina i pomno ga promotrimo... i zaključak... oooooo... ovo će biti pošten zalogaj! Schvaboooooo... aj dođi na konzultacije! Jago ...
... ipak prihvaća te odlazimo na „razgibavanje“ u kanjon.   Kanjon po imenu Kazikli Vadisi, odmah nam se  svidio, puno sektora, puno smjerova, puno potencijala za nove linije, jednostavno prekrasno. Sljedeći ...
... našoj turi. Teška koraka krenuli nazad, ne od umora, već zbog tuge šta odlazimo. Al da nam ublaži tugu podari nam još jednom polje malina, pregršt lipote.    ...
... popeti da.   Sophy mi još želi pokazati i vrlo popularni Rainbow Slab Area, pa odlazimo tamo i penjemo Pull My Daisy E2 5c 40m. Moram priznati da mi je drago da Sophy inzistira da taj smjer ona postavlja, ...
...      Klinci su uživali u vodi, skakali s drveća i obala. Poslije osvježenja odlazimo do šume, ali ne da gledamo majmune i ostale životinje već biljke. I to kakve! „Sasjećeš malo koru zmajeve krvi i sakupiš ...
... ženom i mlađim sinom i odlazimo na kavu koje sam se zaželio jer na putu nisam ni jednu popio i uglavnom to bi bilo to.Dramalj-Osijek: 475 km, 28-29h, prosjek 19,2 km/h, max 57,8, kalorije 7.100Polazak ...
... bitno za par dana na visini može biti od velike koristi. Odlazimo do grada  u potrazi za ključnim informacijama o vremenu u narednih par dana a traženo pronalazimo na internetu u kampu. Shodno dostupnim ...
... kruhom, kolačem, kavom....Svega ima u izobilju  no nažalost prilično je bezukusno. Slično je i za doručak te redovito odlazimo dečkima u najbližu trgovinu po novu zalihu nutelle. Što se vremena tiče, osnovna ...