Traži
Traženi pojam: otrčao
Ukupno rezultata: 49.

... je Peter na svojoj Facebook stranici Marathons for the Mind.  Pred Peterom je još dugi put. Prvi maraton otrčao je u Sankt Petersburgu. Nakon Zagreba čeka ga Ljubljana, Beč, Bratislava, Brno, Budimpešta…, ...
... pa preko cijele Učke i Ćićarija te unutrašnjosti Istre vodi do cilja u Umagu, otrčao u nevjerojatnom vremenu od 19 sati, 49 minuta i 43 sekunde. To je gotovo 42 minute brže od vremena starog rekorda (20h31'39) ...
... sat crkve u Zermattu pokazao 3:15, Andy Steindl uključio je svoju štopericu i otrčao u mrak. Prvi sat i pol kretao se pješačkom stazom kroz šumu do Taeschalp, a zatim dalje do Taesch kolibe, gdje većina ...
...  I konačno se dogovorimo da preskačemo tu kontrolnu točku i na ručak. Jedva smo upuzali na cilj, zajapureni i smoždeni kad je odmah iza nas dotrčao Golub, vrlo živahani vesela lica nakon istrčane 40 ...
... trkača krenulo je presretačko vozilo i počelo stizati one sporije. Najduže su na stazi ostali Matija Grabovački, koji je otrčao 57,36 km i Nikolina Šustić koja je svojim plesom oduševila i hrvatske i svjetske ...
... kao turist.  Mjeseci su prolazili, a onda je došao prosinac, ali i Siniša. Ne tako davno, on je otrčao svoj prvi maraton i to onaj u Rimu. O njemu je poput ostalih trkača pričao s ponosom. Govorio mi je ...
... to zadržao znao sam da moram dobro potegnuti uzbrdo, a nizbrdo pokušati zadržati poziciju i završiti utrku. To mi je i uspjelo, nakon 3 sata i 52 minute presretan sam protrčao preko Omiške plaže i ušao ...
... sam otrčao 2010. godine na Pašmanu, poznati pašmanski treking i redovito počeo spajati trčanje po brdima, planinama po označenim i neoznačenim stazama i u to sam se doslovce zaljubio tako da danas rijetko ...
... iznad mora. Do te točke je bila većina uspona u utrci. Oko 2000 metara u manje od 20 km. Od te točke pa do kraja sam gotovo sve otrčao. Uz manje probleme s grčevima u zadnjoj loži između Hajdučkih vrata ...
... slijetanje Kahitlna do vrha i natrag, protrčao - popeo nešto preko 53 kilometra.   Dosadašnji rekord uspona na ovaj vrh, držao je veteran američkog zrakoplovstva Ed Warren s vremenom 16 sati i 46 minuta ...
Goran Murić, član i  voditelj škole trčanja AK Forca iz Zagreba, na Wings for life utrci koja se održala ovu nedjelju u Zadru, istrčao je najdužu dionicu, točnije 49,5 km.  Najbrža žena, među preko 2000 ...
... Kako se spremim za 100 milja, malo nezgodno pitanje. Uglavnom, spremam se tijekom cijele godine, idem u planinu gotovo svaki dan, tj. kada uskladim posao s trčanjem. I eto spremio si se, otrčao kilometre ...
... utrke sam malo otrčao da bih se zagrijao i čekao na znak organizatora da se pripremimo na startnoj liniji. Svi smo nestrpljivo čekali znak za start i zašprintali prvih 50 metara da bih nakon toga svi četveronoške ...
... želimo vidjeti prije 10!“ A on je uz smiješak odgovarao: „Ništa ne brinite, sve će biti u redu.“ Oko 13 sati Ivan je s pratnjom dotrčao do Skradina. Dočekalo ga je pedesetak djece i nastavnika koji su ...
... rekorderka u maratonu i sudionica Olimpijskih igara u Londonu. Uz podršku trenera koji je dio staze otrčao uz nju i veliku podršku publike Lisa je dotrčala do hrvatskog rekorda, 1:10:31. Drugo mjesto ...
... Ljubljanu ostave za neku drugu godinu i ugodnije temperature. Od 1018 muškaraca koji su prošli kroz cilj najbrže je otrčao Berhanu Shiferaw iz Etiopije za 2:09:40, i sa sobom odnio glavnu nagradu u iznosu ...
... odlučio da i ja želim završit Ironman i posrećilo mi se da sam uspio upasti u najprestižniju trku u Europi, Challenge Roth.   Pripreme su trajale, mogu reći, skoro godinu dana jer do tada nisam otrčao ...
... osjetnu prednost koju je sačuvala do kraja trčanja. Matija je na kraju dotrčao do 30. mjesta ne povećavši svoj zaostatak za trčanju za vodećima. Pobjedio je Francuz Anthony Poujades ispred Njemca Nilsa ...
... na  svom Garminu, vidio sam da sam sve dionice otrčao u ravnomjernom ritmu, s oscilacijama od maksimalno 10 sekundi. Nakon trke nisam osjećao potrebu da se negdje izvalim i umrem, nego mi se činilo da ...
... kada je sve bilo dogovoreno. 7.10  Samobor- Bjelovar Ujutro,start sa trga, okupilo se dosta ljudi,prijatelja i podrške, krenuli oko 6:20. Otrčao sam 50-tak km, oko 5h trčanja bez većih problema, mali ...