Traži
Traženi pojam: penjem
Ukupno rezultata: 50.

... se kratko penjem do planinarskog doma na 3200 m i odmaram, pripremajući se za završni uspon. Sve je prepuno ljudi iz cijelog svijeta, a teren nedaleko planinarskog doma ispunjen je raznobojnim šatorima. ...
  "I sluga ćeš bit dok je života u tebi." Urizala mi se dobro i često je bila tu negdi. I sada se sićan kad sam je prvi put čuo od staroga Ilije.   Dugi je đir, penjemo se iz Bartulovića priko Pozjate, ...
... i razmišljam da li bi došli po mene ako bih sijela tu i pokrila se folijom... Hoću kući!!! Ne mogu više, previše je hladno, satima se penjemo na vrh, satima nas vjetar ubija, tresemo se, a treba se spustiti ...
... kao naj. Cijeli projekt je ispao odlično. Smjer u Velebitu je fantastičan. Svaki put kad penjem nešto prvi put, što još nitko nije prošao imam neki super osjećaj u glavi. A pogotovo kad se radi o prvom ...
... su moja komunikacija s planinom po kojoj se penjem, jer je prihvaćam kao živo biće, kao prijatelja. Nerijetko pustim suzu zahvalnosti kada siđem s neke visoke planine u koju sam se uputio sam i znam da ...
... tablete protiv bolova, neke rapid ubojice bolova koji baš i nisu baš pomogle.   Dolazi i finale, konkurencija je jaka, smjer je teži nego prije godinu dana, ajmo pa šta "bu - bu". Penjem dobro, kontrolirano, ...
... ludjaka? Posto su članovi posade većinom Filipinci, morao sam im detaljno objasniti čim se bavim i kakve su to kuke s kojima se penjem po šipkama. Tako da im je sada, nadam, se malo jasnije. Do sad nisu ...
... sight, Morana udara po šesticama i penje  najljepši 6b koji je ikad penjala i ja ga probavam, sta jest, jest. A ja tu penjem najljepši 7a+ ikad s 30 m čiste uživancije. Preko puta napadam 7c od 28 m kojem ...
... i penjemo se ponovno gore i čekamo naše kolege da nam se pridruže, nakon što smo se svi okupili, krećemo laganini prema KT 7 i tu na putu susrećemo Pajdu i Lacka, njih dvoje skupa trčkaraju. Po mojoj procjeni ...
... zna da su svi koji su penjali prije nas došli do topa s dobrim vremenima, nema druge nego - gas sine. Penjem smjer od 35m u 5.40 minuta,  zauzimam prvo mjesto, ali još na red dolazi Markus Bendler  (bivsi ...
... malo dobrih hvatišta po stijeni, pa koje dobro i od leda i eto me na sidrištu, mokar kao mis od leda koji se topi. I tako penjem najteži mix smjer u Hrvata i to na pogled, Morana od sreće plaće, Austrijanci ...
... novopečeni drytooler Feđa Vilić. U kvalifikacijama je 5 smjerova, samo 8 ide u finale. Nakon prva dva smjera vidim da sam opušten, da brzo i kontrolirano penjem i ulazim u finale. Bol u na palčevima ...
... indigo tamne boje, a nas okružuju zidovi visokih planina. Ponekad mi se čini da sam privilegiran što gledam ovakve prizore. Jučer 13.10. krećemo u selo Thokla na 4600 m i penjemo se na vrh Awi Peak 5245 ...
... trase prema Jadranskom moru. Blizu su nam Ravenna i Rimini. Penjemo se na prijevoj Valico Trefaggi a nakon toga slijedi spust u Dicomano. Spustevi su jako strmi i brzi i s veseljem zapažam da nema sitnih ...
... Penjemo se nazad na KT1, pa nastavljamo prema Kizi, predivnom kamenitom vrhu, uz sunce u leđa i prvi pravi uspon na preko 1200m nm. Prolazimo KT3 i jurimo nizbrdo prema Baškim Oštarijama, gdje nas čeka ...
... evo 5 krmeljavih radnika iz organizacije, sad će oni sve to, i u pola sata tako i bi sve su napravili, ahhh Rumunji… Penjem drugi po redu, što u meni opet stvara tremu, pa dobro dokle više ti prvi brojevi, ...
... govorio neka manje penjem, a više studiram te da će za penjanje biti vremena nakon diplome. Kad sam napokon diplomirao te se u istom mjesecu oženio i dobio prvo dijete poželio sam se više posvetiti penjanju. ...
... ulazim kao treći najbolji iz kvalifikacija u polufinale. Polufinalni smjer penjem bez velikih problema do vrha i ulazim u finale kao treći najbolji iz polufinala. Sa suzom u oku iščekujem finale, no ne ...
... (ups) hvatišta, izletiš sa njih da ni ne znaš da si u zraku…penjem i dok penjem sve se čini tako nekako dobro, mislim glava udara po svojim bubnjevima, ali tijelo se neda i sve se čini tako brzo, prolazim ...
... Fiordo Obsrtuccion (315km od starta).     Izlazimo na minijaturnu plažicu, penjemo se na staru drvenu platformu. Osjećam se kao da smo na ceremoniji proglašenju pobjednika. Zapravo i osjećam se poput ...