Traži
Traženi pojam: pješačkog
Ukupno rezultata: 14.

... obalu Drave, pa prešli preko cestovnog mosta i nastavili lijevom obalom kroz kupalište Copacabana. Zatim su trčali do pješačkog mosta, pa stazom za nordijsko hodanje (zelena staza), potom se ponovo spustili ...
... cestovni most (Most dr. Franje Tuđmana) i prolazi lijevom obalom kroz kupalište Copacabana. Nastavlja se Promenadom do pješačkog mosta i skreće desno na stazu za nordijsko hodanje (zelena staza). Na kraju ...
... obalom kroz kupalište Copacabana. Nastavlja se Promenadom do pješačkog mosta i skreće desno na stazu za nordijsko hodanje (zelena staza). Na kraju zelene staze skreće se ulijevo i ponovo spušta na Promenadu, ...
... most (Most dr. Franje Tuđmana) i prolazi lijevom obalom kroz kupalište Copacabana. Nastavlja se Promenadom do pješačkog mosta i skreće desno na stazu za nordijsko hodanje (zelena staza). Na kraju zelene ...
... imala je za nijansu drugačiju, estetski usklađeniju i logičniju stazu od prethodne dvije.  Kružna  staza preko cestovnog i pješačkog mosta cijelom trasom išla je uz rijeku Dravu po šetnici popularno zvanoj ...
... utrka će biti stvarno zanimljiva. Prijaviti se treba do 18 sati pored pješačkog mosta na Dravi koji vodi do starog kupališta.  ...
U srijedu 6. travnja na Dravi kod pješačkog mosta u 18 sati počinje drugo kolo trkačke Ultra lige Drava koju organizira Triatlon klub 042 Varaždin.  Na rasporedu je uzbudljiva utrka štafeta 4 x 2,5 kilometra. ...
... je kod kupališnog (pješačkog) mosta, a trči se prema dvorani uz Dravu, na kraju puta penje se na nasip, okreće i po nasipu pored dvorane trči prema cilju koji je na istom mjestu kao i start.   Dužina staze ...
Savski Enervit polumaraton protezao se 21,1 km od nasipa ispred Boćarskog doma u smjeru Ljubljane po sjevernoj obali Save preko Jankomirskog mosta, te južnom stranom, uz prelaz preko pješačkog mosta do ...
... grada i trkače staze su urađene da se privuče pozornost na potrebu popularizacije pješačkog prometa. Ovakvo rješenje moglo bi pomoći sigurnosti trkača na ulicama ali  potaknuti više ljudi da obuju tenisice ...
... na lijevoj obali Drave do Kopike i Barutane pa nasipom, opet trim stazom, natrag preko pješačkog mosta do drvengrada. Ovisno o kategorijama, vozilo se više krugova. Najatraktivniji dio staze je bio onaj ...
... doma. Trči se u smjeru Ljubljane po sjevernoj obali Save do Jankomirskog mosta, prelazak preko, te povratak južnom stranom, uz prelaz preko pješačkog mosta do cilja. Na svom put će preći, što ispod, a ...
... hrvatskim planinama koja se ističe europskim mjerilima. Premužićeva staza je po mišljenju eksperata Europskog pješačkog saveza bez premca i pravi dragulj po svojoj ljepoti. Članovi Baraber extreme teama ...