Traži
Traženi pojam: planinara
Ukupno rezultata: 50.

Popeti se na visoku planinu san je svakog strastvenog planinara koji je zaljubljen u prirodu, šumu, stijene i gudure. Uspon na vrh nije samo uživanje u prirodi, već i izazov kojem je teško odoljeti, avantura ...
... već planinariš i što ti se najviše kod planinarenja sviđa? Planinarim 15-ak godina i zbog isto razloga kao i većina drugih planinara: u planini nalazim mir, re punim baterije u netaknutoj prirodi. Tri ...
... cvijeće, trčim kroz njene livade, uživam u glazbi koju stvaraju ptice i grane na vjetru. Zato me strašno ljuti nebriga odgovornih za njezino očuvanje, i inertnost nas planinara da se borimo za nju. Mnogo ...
... tom području ostaci desetak planinara iz one nesretne 1990. Ledenjak ih je kroz godine donio s visine od 5400 na 4400 m. Srećom nismo naletjeli na mrtva tijela jer nam stvarno nije još i to trebalo uz ...
... ili teških sjevernih ruta preko Horbeina ili Nortonovog kuloara koje su ispenjale alpinističke veličine poput Messnera. Nema alpinista i planinara koji nema mišljenje o Everestu. Jedna od takvih je svakako ...
... Međunarodnog susreta penjača i planinara u suradnji sa javnom ustanovom Nacionalni park Paklenica. Ova manifestacija traje 3 dana te za to vrijeme NP Paklenicu posjeti preko 5000 posjetitelja. Trail ...
... i najizbirljivijeg planinara za najteže i najekstremnije pješačke ture. Napravljena je sistemom i materijalima da  osigura dugi vijek i kao takva sigurno će naći svoje mjesto u srcima iskusnih planinara ...
... kao trening za ovog strastvenog planinara, kojemu su planine igralište, ljeti i zimi. U 2013. godini, Steindl je sa švicarskom reprezentacijom osvojio Svjetsko prvenstvo u planinarskom skijanju. Voli brze ...
Dragi ljubitelji sporta i prirode, dana 02.05.2015. održava se 3. Izdanje Paklenica Trail 2015. International u sklopu XVI. Međunarodnog susreta penjača i planinara pod pokroviteljstvom J.U. NP Paklenica, ...
... obično im je trebalo između 4 i 6 dana.   Mi smo odlučili proći Biokovo za manje od 2 dana. Ekipa s kojom sam išao bila je sastavljena od iskusnih i prekaljenih planinara, alpinista i trekera: Željko Bockovac, ...
... srdačnošću i prijateljskim osmjehom stekao poštovanje i osvojio srca mnogih planinara i alpinista, a njegov tragični odlazak nenadoknadiv je gubitak za hrvatsko planinarstvo, obitelj i prijatelje.   ...
... vrijeme? Matej Perkov je jedan dječak zarobljen u tijelu planinara koji još uvijek vjeruje u vile i vilenjake iako mu sijede vlasi sve više izbjeljuju ludu glavu. Voli palačinke, ima dvije kornjačice, ...
... poziv za pomoć gorskih spašavatelja koji su odmah krenuli u potragu. Prilikom procedure lociranja mobitela nestalog natjecatelja, putem Županijsokg centra 112 stigla je dojava jednog planinara koji je ...
... ekstremnih skijaša, planinara, trail trkača, penjača, biciklista i svih ostalih outdoor sportaša, odnosno svih onih koji svoje slobodno vrijeme provode u prirodi i žele najviše od svojih aktivnosti. Uspjeh ...
Približavamo se koncu godine u kojoj je osnovan fond Penjati se mora čiji cilj je bio potaknuti edukaciju u alpinizmu oslanjajući se na solidarnost penjača i planinara kako bi prikupili sredstva koja ...
... je i obaranje prošlogodišnjeg vremena za barem par sati. Na ravnom Dabru okrjepa, i to kakva – veselo društvance rumenih planinara priprema tek ubrane vrganje i nude nas Velebitskim pivom...to se ne zaboravlja! ...
... planinara gleda 70 paraglidera koji jure prema Tolminu.  Krila voze kao po autoputu, tamo-vamo. Okrenuli smo  Kuču na Razoru, pa natrag istim putem. Negdje na pola puta prema Ratitovcu smo prebacivali ...
... je bija konstanta, no prizori prid nama su mamili osmjeh na lica, tako da su „nogice nam vrane“ sve lakše podnosile. Na Brezovcu, domu, smo naišli na 3 lokalna planinara, dobrano uronjena u alkoholne ...
... i na jednom od tih izleta naišla je magla. Morali smo odustati od uspona jer moj otac nije mogao pronaći stazu, ali čuo sam glasove planinara ispred nas. Tada sam shvatio da postoje ljudi koji imaju više ...
... krenemo prema Siklerici. Susrećemo skupinu planinara  na kraćoj turi. Malo popričamo i nastavljamo dalje. Sretni smo, da su nam napravili gaz, ali to je kratkog vijeka. Vjetar brzo ponovo prekriva sve ...