Traži
Traženi pojam: ploča
Ukupno rezultata: 49.

... Kako dan odmiče mi se još uvijek borimo sa obraslim i neodržavanim putem u kojem sam ja potrgao ruksak. Prvi put. Nakon toga uslijedio je moj pad preko ploča i razrezanog dlana te lijevom nogom zaključan ...
... pločama. Tu po prvi put rade i bicepsi, a bome i pluća i srce. Na toj visini kisika ima toliko da je efekt kao da fali jedno plućno krilo. Najteži dio sam udahnuo i prepenjao u 15 sekundi i nakon toga ...
... vrata Biokova na asfaltnoj dionici nalijećemo na Azinovića iz Ploča. Zna puno o Biokovu i dijelu oko Ploča i onom strašno zeznutom dijelu oko Drašnićkih stina i Šapašnika. Nastavljamo jer mrak samo što ...
... pored  društvenog Doma u Čavlima. Tijekom biciklijade, odati će se spomen u Lukežima na mjestu gdje se nalazi spomen ploča za sjećanje na ova dva velika čovjeka, vjerna prijatelja i izvanredna sportaša. ...
... listi nastupajućih je - NOFX. Punk rock grupa iz Los Angelesa koja je objavila 12 studijskih albuma te prodala više od 6 milijuna ploča, što ih čini jednim od najuspješnijih nezavisnih grupa svih vremena. ...
Svoje utiske s Baćina traila, održanog protekli vikend u organizaciji Avanturističkog kluba Osmica iz Ploča, poslao nam je drugoplasirani s utrke, Ante Budimir Bubinho. U utrci je sudjelovalo  38 trkača, ...
... na kraju puta.   Podvijena repa, vratile smo se na raskršće i pridružile se domaćem timu "Cetina adventure "2 i "AK Osmica" timu iz Ploča. S kartom koju nam je organizator dao, bez sinjske ekipe CA 2 vjerojatno ...
... želio ispuniti i druge zahtjeve, kao što su niska težina, bolji osjećaj podloge, reaktivnost i zaštita U prednjem dijelu tenisice nalazi se PROFEEL ploča, čija je funkcija zaštita stopala i veća reaktivnost ...
... provlačili kroz oduži hodnik, pa stepenicama dolje do predivne male dvorane popločane ciglenim blokovima, uglačanim od dugogodišnjg korištenja. I sve ono što sam gledala na fotografijama i filmovima ...
... održat će se skup alpinista u organizaciji Komisije za alpinizam HPS-a, postavit će se spomen ploča. Biti će to prilika i za otvorenje novog penjališta u Makarskoj te za akciju čišćenja Smokvine. Skup ...
... 200 tisuća ljudi), koloseum, cesta dugačka 1500m građena od 60 tisuća granitnih ploča.... Četvrtak, 07.07.2011. Dan pasivnog odmora. Provodim ga u Rothu: jutarnja Doping kontrola (Roth je jedina utrka ...
... na kojima je komad lima. Ispod lima se lozi vatra, a lim je ploča za kuhanje. Kuhinja ima prozor i vrata, ali bez zatvora. Tako da toplina od vatre izlazi van brzo, a dim sporo jer nema dimnjaka. U kuhinji ...
... da nam je neki manji kamen prerezao pola debljine halfa. Polako pada mrak još jedan težak cug glatkih ploča bez mogućnosti za međuosiguranje i vani smo u "četvorkama". Na vrhu smo nakon 9 sati napetog ...
... stupova i 400 specijalnih polikarbonatnih ploča. Nagib staze na nekim je mjestima dostizao 35 stupnjeva, a po oštrim su zavojima jurili natjecatelji iz 24 zemlje.  Finala su se domogli Finac Arttu ...
... krenimo redom. Što su uopće krplje? Riječ je o ovalnim ili četvrtastim pločama koje se izrađuju od najrazličitijih mogućih materijala i pričvršćuju na potplate cipela, gojzerica ili druge obuće za snijeg ...
... firentinskih znamenitosti. Ili bi to učinili da smo ih vidjeli od kiše. Budući da je Firenca uglavnom popločana kamenjem koje je staro ili barem tako izgleda (a ni u novijem dijelu grada nije bilo bolje, ...
... stijena je raznolika - od položenih ploča visine do deset metara, do previsnih stijena visine tridesetak metara. Tri bouldera okružena strunjačama raznih oblika visine oko četiri metra pružaju pregršt ...
... je tu svega, od ludih dinamika, krimpavih smjerova na ravnotežu do gmizavih smjerova na blago položenim pločama.   Uvjerljivi pobjednik u finalu je Luka Kivela iz SPK CAF, zatim Domagoj Žepec iz SPK Pulfer ...
... Do jezera vodi strmi uspon i nevjerojatno ali cijeli put  je popločan kamenom, stotine stepenica. Cijeli put oko jezera popločan je kamenom tesanikom. Očito da je u Kini radna snaga jeftina. Povratak ...
... marenda - Rižot od plodova mora, timing, podjela nagrada, oglasna ploča sa rezultatima u boji, bačva soka, natkrivena terasa sa pogledom na stazu i Kvarner, odlična pašta nakon svega, pića po sindikalnim ...