Traži
Traženi pojam: pogotovo
Ukupno rezultata: 50.

... teška. Time limiti su bili dosta tijesni, pogotovo za ženski dio, a teren možemo usporediti s našim otocima, kamenjar bez hlada s izrazito teškom podlogom koji je rezultirao mnogobrojnim padovima. Zadovoljna ...
... naš sugrađanin, Alen Paliska, i poznavajući ga ni u jednom trenutku nije bilo sumnje da organizacija neće biti najbolja moguća. Produženje sezone na pred i posezonu, pogotovo u segmentu selektivnih vidova ...
... magli. Zainteresirani su dolazili i odlazili iz priče. Neke sam znao, neke nisam. Kako je odabir partnera jedan od najbitnijih faktora kod svakog uspona, pogotovo tako dugotrajnog, zapravo sam računao ...
... puno spavali tu noć zbog veselih zvukova izvana, a Vanja pogotovo zbog mog hrkanja koje mu je ljepše od bilo kojeg zvuka. Temperatura očekivano niska ali neka tako bude jer spavam u domovima, a u šatoru ...
... Meni se je jako svidio brežuljkasti predio, pogotovo dugački šumoviti i travnati grebeni koji se uzdižu iz dolina do lijepih visina, a po kojima vode lijepi puteljci, savršeni za trail trčanje. Let do ...
  Krajem osnovne škole sam mnogo čitao. Pogotovo sam volio povijesne romane koji su imali moć da me prebace u neki drugi svijet. Kako mi je mama radila u knjižnici svakodnevno sam bez puno muke mogao doći ...
... može nastaviti dalje, da treba doktora, kroz noć je pala sa bicikla i to je uzelo posljedice. U tom trenutku nemoguće je naći utjehu, pogotovo kada se nešto tako jako želi. U zadnjem krugu trčanja veliko ...
... objekata, pogotovo u zadnjih 5 godina, od kada smo popularizirali BASE u Hrvatskoj raznim projektima, i skinuli stigmu da smo samoubojice zahvaljujući nepismenim i nestručnim novinarima.   Koliki je izazov ...
... Going Store. Skoro 50 natjecatelje koji su se pojavili na startu ugodno ih je iznenadilo, pogotovo što su osim natjecatelja iz Splita, tu  bili i trkači iz Sinja, Metkovića i Dubrovnika. Šaroliko društvo ...
... Manje-više poznata lica s posljednja dva svjetska prvenstva na 100km, što znači da je konkurencija u vrhu približno slična. Doputovali smo s tri trkačice koje su u odličnoj formi, pogotovo Marija Vrajić ...
... oba đona na cipelama, a osobno sam imao slavne La Sportiva B5 koje su imale La sportivin Friction đon i bile su nepoderive).  Da zaključim, ukoliko nemate od koga doznati nešto o đonu XY (pogotovo drugih ...
... zapravo prava sreća što je za ovaj naš izlet saznao Ivica Divić, pasionirani zaljubljenik u biciklizam, svoju rodnu grudu, a pogotovo u Biokovo! Ivica se odmah stavio na raspolaganje i uz jednu kavu nas ...
... pogotovo uoči samog maratona, dobio sam i brojne tablice priprema ovisno o tome koje rezultat želim postići... U jednom trenutku sam pomislio da je to možda malo previše za mene. No sreća je da kad nešto ...
... To ćete probati prije i pogotovo nakon utrke. Tradicionalno gostoljubivi domaćini pripremaju obilje domaće hrane da nadoknadite energiju utrošenu tijekom utrke. Hrana, piće, glazba i druženje navesti će ...
... najlakšom, ipak je pokazala koliko teren i pijesak može mogu biti ružni i neugodni, pogotovo pri temperaturi od preko 30 stupnjeva celzija. Sauser i Kulhavy su ovom pobjedom ostvarenoj usprkos, probijenoj ...
... niz vjetar, u trenutku kad sam bio drugi sam dobio penal pa sam izgubio nešto pozicija. Dva plova koja su odjedrena do kraja sve je bilo dobro, pogotovo niz vjetar gdje sam dominirao. Četvrto i drugo mjesto ...
... u toj zemlji, pogotovom u zabačenim dijelovima u Himalaji.  ...
  Malo tko ima sreću raditi ono što voli i živjeti od toga, pogotovo u Hrvatskoj. Voziti bicikl i živjeti od toga možda izgleda kao priča iz snova, međutim put do toga težak je i naporan. O svemu tome, ...
... kao naj. Cijeli projekt je ispao odlično. Smjer u Velebitu je fantastičan. Svaki put kad penjem nešto prvi put, što još nitko nije prošao imam neki super osjećaj u glavi. A pogotovo kad se radi o prvom ...
... Papuk to nije bila velika prepreka.  Staza brdske utrke i bogatstvo prirode Papuka nije ostavilo ravnodušnim nikoga od sudionika ''Bisera Slavonije'', a pogotovo one koji su prvi put došli savladati slavonsku ...