Traži
Traženi pojam: pokraj
Ukupno rezultata: 50.

Jednu od najhladnijih zima zadnjih godina skupina Karlovačkih teenagera iskoristila je za jedan poseban događaj. Naime, mladi Karlovčani su zaledili stazu dugu 40-ak metara pokraj spomenika antifašizma ...
... praktično kružni tok kojem se ostatak prometa uredno prilagođava. Nakon smještaja u hotel (Tibet Guest House) koji je srećom bio smješten u pokrajnjoj, mirnijoj ulici krenuli smo u kratki obilazak Thamela, ...
... polako prestižemo. Rekli smo, nema osvrtanja, samo idemo svojim ritmom. Pred sam kraj dolazimo do Crvenog jezera kojeg moramo optrčati i onda je odmah iza, pokraj Modrog jezera cilj. Tu vidimo da smo daleko ...
... Italije do malo prije Torina te skretanja za dolinu Aoste koja me i dalje impresionira svojim zamcima visoko na brdima, arhitekturom kuća i zgrada te lijepim pokrajnim dolinama koje vode do najviših vrhova ...
... i instruktor.     Preostala tri speleološka objekta koja su obilježila praktični dio ovogodišnje speleološke škole bila su u Golubinku kod Viture pokraj Koprna jama duboka od prilike 180 metara, ...
... 500m. U utrci Supersprint triatlon trči se od hotela Carolina pokraj teniskih terena do hotela Eva i natrag. U utrci Sprint triatlon trči se od hotela Carolina pokraj teniskih terena do hotela Eva i natrag ...
... istih (bezopasna bjelouška) noge su ih brže nosile dalje , trčeći niz greben, pokraj starog kamenoloma uz cestu. Trčalo se zatim strmim putem u brdo, prema stijeni iznad kanjona. Do nje se trebalo doći ...
... cilj je na 1345 metara nadmorske visine pokraj lovačke kućice na Osičinama. Staza je duga 3,6 km, visinska razlika je točno 1000 metara. Rekord staze je 44min 35 sek kojega drži Ante Pešić Golub. Duž staze i ...
... jako teško pa sam par puta morao stati, a pokraj mene je bila kornjača, trčali smo neko vrijeme skupa ali ja nisam moga, morao sam stajati pa je kornjača prošla mene. Naravno došlo je i do toga da sam ...
... u odnosu na ostale gradiće u pokrajini Badia ili Alta Badia je samo blizina svega što nudi i kao takav je savršen za obitelj, posebno za obitelji s manjom djecom. Napokon stižemo i smještamo se u ...
... 000 godina zasigurno su imali dobar razlog zašto su upravo tu odlučili živjeti. A svi koji budu sudjelovali u utrci proći će upravo pokraj te drevne ljudske postojbine, Vele Spile, koja je danas jedan ...
...   U Sinju nas je dočekala brojna ekipa pokraj štanda gdje udruga Veliko srce malom srcu dijelila promotivne materijale i prikupljala donacije. Odlučio sam da mi je Sinj zadnja stanica i prijeđenih 119 ...
... prije dođu do cilja.    Nakon ulaska u cilj, koji se nalazio na 1345 metara nadmorske visine pokraj lovačke kućice Osičine, nagrada za sve natjecatelje bila je prekrasan pogled na gotovo sve dalmatinske ...
... završiti pokraj lovačke kućice na Osičinama. Staza će u cijelosti biti obilježena trakicama tako da ne treba znanje orijentacije. Svi koji žele sudjelovati mogu se prijaviti online do 24.05. na www.stotinka.hr. ...
... zbog puno snijega, četvorica nosača odlučili odustati i vratiti se natrag. Šesti dan stigli su do malog sela na prijevoju Mera (pokraj kojeg je najpoznatiji ''trekerski vrh'' Mera Peak) gdje su imali zadnje ...
Trail je trend pa tako nije zaobišao ni Sukošan pokraj Zadra. Bilo je za očekivati da se tako nešto organizira u blizini Pašmana na kojem se već deset godina organizira legendarni Škraping. Organizator ...
... Trčalo se kroz zeleni tunel uz rijeku da bi se pokraj Tisnih Stina strmo uzdigli visoko, odakle je pucao predivan pogled na Cetinu i njen kanjon. Uspon je malo popustio da bi nakon što smo prošli kroz ...
... planinarsku stazu. Tempo nas je brzo ugrijao jer je na čelu bio Ante Pešić Golub (rekorder ultratrail utrke na Velebitu duge 100 km. op.a.). Na visini od oko 1000 metara kratko se zadržavamo pokraj kuće ...
... sam. Bit će ovo dobra utrka. Pokraj mene je i moj drug, špiljar i treker Roko Pribicevic. Već prvi pogled i korak na Šolti i vidim ugodan ambijent. Nastavak putovanja do starta nastavljamo autobusom i ...
... cipela.    Šipak u oazi ispod brda Vjerojatno je skoro nemoguće doživjeti lijepši kontrast nego kad s vrućeg sunca skreneš u oazu. Sa sunca u hlad, iz žuto-sive u zelenu pokrajinu. Oazu Chebiku, zelenu ...