Traži
Traženi pojam: poprilično
Ukupno rezultata: 50.

... na nekog glumca iz Twilight sage. Nisam baš siguran kakav sam točno to dojam ostavio jer je navodno lik među glavnim negativcima. Visina od 4450 m je već poprilično solidna i treba se na nju dobro naviknuti. ...
... poprilično kratka,oko 3.6 km, u toj duljini svladava se 1000 metara uspona – vertikalni kilometar! Start je u Bastu na nadmorskoj visini od 345 metara, a cilj je u Osičinama (lovačka kuća) na 1345 metara ...
... na 8000-tisućnjacima - najviše od svih ljudi na svijetu. Rođen je i živi u Khumjungu i poprilično sam siguran da sam ga sreo putem.  Izgledao je isto kao u dokumentarcu Sherpa kojeg sam pogledao i prije ...
... to ujedno bile jedne od najboljih fotografija koje sam ikad vidio pokrenuo sam razgovor u kojem sam uvidio da čovjek priča poprilično razumno, logično i s dozom detalja i znatiželje koji su govorili da ...
... leti se od 6:30 do 15:30 što se podudara i sa sunčanim periodom dana. Naravno, ako vrijeme to dozvoljava.  Do završetka monsuna koji je ove godine bio 13.10. radi se o popriličnoj lutriji te se nije jednom ...
... za tim.  Vožnja do hotela je tada bila poprilično dojmljiva. Iako je to jedna od glavnih cesta u Kathmanduu izgledalo nam je kao da se vozimo kroz ratnu zonu s obzirom na stanje zgrada i prometnice te ...
... iz godine u godinu su sve popularnije što potvrđuje podatak da je na Spartan Race-u u Litovelu prisustvovalo preko 6000 ljudi. Težinski je poprilično zahtjevna te samo završavanje utrke predstavlja uspjeh ...
Prvo izdanje riječkog maratona postavilo je pred organizatore zahtjevan izazov postavljanja nove, atraktivne trase za sve utrke koja je poprilično izmjenjena u odnosu na prošle godine.  Uskoro se završava ...
... iz ulice Crvenih svjetiljki koja su, meni osobno, ostavila poprilično razočaravajući i rekao bih gotovo jeftin dojam bez ikakvog nivoa. No treba li nivo uopće tražiti u najstarijem zanatu na svijetu? Narednih ...
... poprilično produžiti zbog nanosa pijeska i uz to smo vidjeli za šta su sve sposobna terenska vozila: Iveco Massif i ekspedicijski kamion Iveco Magirus koji nam nude neophodnu potporu. Od transfera i prijevoza ...
... A (80 km) i B (55 km). Staza A nastavlja lijevo prema predjelu Tić i Kalac s poprilično zahtjevnim spustom od 26. do 31. kilometra. Nakon spusta vozači A staze dolaze ponovno na predio Peski gdje nastavljaju ...
... izležavanje koje mi nimalo ne godi, a osjećam se poprilično loše. Sama noć prije starta prolazi sa 1-2 sata spavanja i to u tri djela - uzbuđenje je preveliko.  Ustajem u 4 i sugeriram si da sam se dovoljno ...
... na Baćinskim jezerima (Peračko Blato) Sama utrka koncipirana je u 4 etape ukupne dužine cca 60 Km. Orijentacijski je poprilično nezahtjevna doj je tehnička zahtjevnost umjerena.  Kontrolnih točaka ima ...
... kraće vrijeme na popriličnoj blizini gledali oči u oči a onda sam se instinktivno zaderao i medo je pobjegao, a bome sam i ja ozbiljno ubrzao i produžio korak što je u konačnici rezultiralo odličnim rezultatom. ...
... s ne baš jednostavnim silazom i ponešto letećeg kamenja, koja je konzumirala koji sat i poprilično kalorija više no što smo mislili. Vrijeme nam nije dalo da nakon ove aklimatizacije imamo “restać” (kako ...
... i vraćanjem u luku… Bilo je i opasnih situacija, pedaliranje prve rute Split - Brač zbog maestrala nije bilo uopće bezazleno, penjanje u Stinivi je djelovalo poprilično opasno, barem za mene jer sam penjao ...
... okupiran sportovima u prirodi i gdje je također bio sponzorirani sportaš.  “Super bi bilo ovako nešto organizirati u Kanadi, teško je reći što bi to bilo, Kanada je poprilično velika, ali ovakvo nešto ...
... Kad sam stupio u kontakt s agencijom koja organizira utrku u Kulm-u rečeno mi je da sam nažalost zakasnio s prijavama koje su zatvorene krajem ožujka. Nisam mogao vjerovati da se tako poprilično rano trebalo ...
... boulderu, težinskom i brzinskom.  Penjanje nije prvi sport u kojem si se iskušala, kako si se odlučila da je nakraju baš to tvoj izbor? Počela sam se baviti sportom od malih nogu jer sam bila poprilično ...
... dana. Nismo ništa posebno radili ovih dana. Večinom smo odmarali i lutali ulicama Thamela.Imao sam imao problema s probavom. Čini mi se da mi je jutros poprilično bolje. Bolje da me sada u gradu ulovilo ...