Traži
Traženi pojam: srećem
Ukupno rezultata: 49.

... u Baćinama i završava u Gornjim Brelima. Brist-Briške stine su sljedeći putokaz koji pratimo u smjeru JI, a po putu susrećemo još nekoliko kapelica posvećene raznim svecima. Biokovo ima 87 crkvica i kapelica. ...
... ne ubrzaš malo? Pa nisi među prvom polovinom trkača.'' Ne slušam je iako je privlačna, nego nastavljam po svom. Na prvoj okrijepi, Plominu, odlična atmosfera. Puno fotografa, navijača i srećem Platišu, ...
... Uskoro susrećemo poznata lica. Light kategorija je pravi pogodak za one s manje kondicije. Na njihovim licima se vidi uživanje i zadovoljstvo. U tom momentu dolazim na najveći problem trke. Ne da mi se ...
... Start i cilj bili su na Omiškoj plaži. Vrijeme prije starta kratio sam ćakulom s poznatim licima koje susrećem na ovakvim utrkama. Dragomir Čović Bili, alfa i omega Mosor Grebbeninga, sudionik Ultra ...
... se prekrasno vidi Velebit u daljini a kada spojite riječi Velebit i bura, stvari postaju ozbiljne! U 6:00h čujem grmljavinu u daljini, sa zapada se mršte crni oblaci. Srećem druge ranoranioce koji me ...
... da je to, to što sam im htio pokazat, još se samo trebamo  spustit na trajekt. I nogama je već dosta i one samo žude za trajektom. Na samom povratku pored Nerežišča susrećemo poznatu ekipu na biciklama ...
... i penjemo se ponovno gore i čekamo naše kolege da nam se pridruže, nakon što smo se svi okupili, krećemo laganini prema KT 7 i tu na putu susrećemo Pajdu i Lacka, njih dvoje skupa trčkaraju. Po mojoj procjeni ...
... me slušaju, imam snage, ali se prebrzo zadišem. Da nije od onih prekomjernih oproštaljki prije puta?  Došli smo do 4200 m i okrećemo se u brzo spuštanje prema Khumjungu. Tu susrećemo dva mala Sherpe; ...
... kamenčića na zavojima kao kod nas. Etapa 6. Dicomano - Chiusi della Verna U Dicomanu između ostalih srećemo slovenske randonere Tanju Kavčić, Andreja Zamana i Edija Vovka. Krećemo u 8 sati navečer, ...
... uspijem u tome. Dolazimo na Sljeme, srećem se s ljudima koje znam od prije. Svi su sretni, svi su nasmijani, a ja skroz pospan, jer smo putovali iz Splita noćnim autobusom i stigli u Zagreb u 4 ujutro ...
... pa se pridružujem veseloj družini Istrijana na putu prema Stapu. Držimo dobar tempo, iako često stajemo...dijelimo voće, bademe, sendviče i tako kratimo noć, a putem srećemo i dvije sove, ili bolje reći ...
... po redu Ratitovec nije se ništa razlikovao od prethodnih ali su ljudi malo kalkulirali s prijavama zbog vremenske prognoze. U kampu srećemo Let Ivanec klub iz Zagorja i oformimo mini Hrvatski kamp. Pridružuje ...
... pa skok u drugi krug, osjećam se dobro, do izlaska iz vode se ne umaram previše. Tranzicija, skačem na biciklu, to je meni najgora diciplina, sa biciklom se srećem samo na utrkama. Vozi se 6 krugova ...
... krenemo prema Siklerici. Susrećemo skupinu planinara  na kraćoj turi. Malo popričamo i nastavljamo dalje. Sretni smo, da su nam napravili gaz, ali to je kratkog vijeka. Vjetar brzo ponovo prekriva sve ...
... susrećemo Amerikance. Bježe nam, ali pratimo ih vjerno. Za 40ak minuta stižemo na kontrolu, Ameri su još tu, saznajemo da je time limit produžen i da još imamo šanse. Teta sa kontrole nam govori da je ...
... i odlazim prema  tranziciji. Usput srećem Jožu koji stoji i gledajući u nebo izvali: "Ja to nikad nisam videl u životu!"  Posložimo stvari u tranziciji i eto nas u bazenu čekajući start. Budući da sam ...
... Grobnik. Na KT3-Treska susrećemo Mukija, Vanju i Marka. Odlučujemo se za malo drugačiju kombinaciju silaza, ali ubrzo prema KT4 Živenjski put opet se srećemo i nastavljamo zajednički dalje. Ispred nas ...
... tri godine u ovim prostorima, kad su se u jednom danu digli iz Huaraza na 4400 m. Prespavali smo još tu noc u baznom logoru i jučer se vratili natrag. Opet susrećemo planinare s magarcima. Susrećemo i ...
... vodu, čokolade sendviče... Hm, minjamo strategiju, i bižimo im tako da i ako falijemo imamo vrimena nać marku dok nas stignu. Strategija djeluje, nema lijeganja i hranjenja. Putem srećemo 2 bosanska planinara ...
... ljudima. Onaj uzvišeni moralni čin brige za drugoga kojeg susrećemo u raznim religijama cijeloga svijeta. „Studij nije lak. Učimo Sanskrt i Tibetanski jezik koji su jako komplicirani.“ Objasnio je Amgalan ...