Traži
Traženi pojam: strmine
Ukupno rezultata: 28.

... sve kaj se na ovakvom mjestu još može obaviti i vraćam se prema biciklu, Horvatu i coca coli. Gutam colu kao da mi je zadnje i krećemo dalje.  U nastavku nam žele dobrodošlicu bregi, strmine, usponi, ...
... priprema za naredne izazove. Tu je se mogao i podići pogled, i uživati u ljepotama šibenskog zaleđa. Dolazimo do dijela staze gdje je postavljena čelična sajla, u dužini oko 200 m, zbog jake strmine. ...
... strmine na stazi tijelo bi se automatski naginjalo prema nazad, tako da smo zbog velikog uspona bili prisiljeni trčati četveronoške do nekih 40-tak metara prije cilja kada smo se mogli polako ispravljati. ...
... nije bilo traga tako da sam uživao u penjaju i povlačenju po žilavom raslinju i granama. Nagrada za strmi uspon bio je predivan pogled prema turbi koju smo prošli jučer. Stigavši na kraj strmine pred nama ...
... je ravno, a mi smo ipak krenuli lakše i grijali kočnice. Staza ima apsoštrumpfno sve, strmine, kosine, korijenje, nešto sitno kamenja, kontra nagibe, skokove, dropove, gapove, spore dijelove, brze dijelove, ...
... siđem sa strmine. Zimska idila je tu prekrasna. Pokaže se i sunce. Povremeno skrenem lijevo ili desno tražeči motiv za foto. Uzmem malo vremena za poglede i užitak. Ne previše.     Ispred mene je bi ...
... i ostale. Posebno su nezgodne skliske strmine, potoci u dubokim kanjonima, često s prelijepim slapovima.     Jednom smo krenuli u džunglu danju i vraćali se po mraku i teško se snalazili, jeri danju ...
...  Pobjedu sam ostvario u toj prvoj vožnji koja je bila kao iz snova, jedna od mojih najboljih. Ovo je specifična staza na kojoj treba ostati i miran i brz. Ima mjesta, poput strmine, gdje treba znati ...
... ostale naveze  i na tom uskom grlu nastaje prava gužva u kojoj se ne pita ko je prvi a ko zadnji. Sav taj kaos tjera nas na brzo penjanje i eskiviranje ovog opasnog mjesta. Na izlazu iz strmine prilazi ...
... i znanje čekaju kuloari (prolazi između stijena) i prostrane padine čije strmine graniče sa vertikalom. Po riječima jednog od pionira Big mountain skijanja, Doug Coombs ''To je posljednja granica divljeg ...
... je “staza” u više navrata bila nejasna te se vrlo lako ode u krivom smjeru. Dolaskom na ledenjak strmine 35-40º, orijentacija se znatno olakšala. Ovdje je prisutan drugi problem, budući je kolovoz, ...
... tiče – obzirom da je smješten u drugoj polovici ledene strmine „Lhotse Face-a“, put do njega trebao bi biti ustanovljen možda čak i sutra. Neumorne Sherpe već su danas bile u „izvidnici“ i rezervirale ...
... i znanje čekaju kuloari (prolazi između stijena) i prostrane padine čije strmine graniče sa vertikalom. Po riječima jednog od pionira Big mountain skijanja, Doug Coombs  ''To je posljednja granica ...
... Rimskim brojevima ocjenjujemo cjelokupnu zahtjevnost nekog spusta. Paralelno s ovom ljestvicom egzistira i skala kojom opisujemo detalje odnosno nagib smjera. Ona ide od S1 do S7 gdje S4 predstavlja strmine ...
... stotina metara visoke snježne zastave na planini podiže orkanski vjetar. U seraku koji je zapriječio grebenski prolaz, Saša je ispenjao preko 70 m visoku padinu, mjestimične strmine i do 80°, a na ...
... Vele i Ivan odmah za nama. Pun je mjesec, a strmine su oko 45-60 stupnjeva… na mjestima i 70. Hladno je i stalno trljamo ruke (Edo i noge)… zima grize, kroz rukavice i cipele. Čekamo da svane ...
... Bistrica, 4. marec - V petek 14. in soboto 15. marca bodo vrhunski domači in tuji smučarji in deskarji zavzeli strmine nad urejenimi progami smučišča Vogel - pomerili se bodo v prestižnem finalu ...
... do vrha. Dok se dugoo dižemo gore sa visine promatramo strmine po kojima bi se trebale spustiti i nismo više tako neustrašive ali pravimo se da je sve kul. Tada iznenada nastupa problem broj ...
... strmine skačući sve brže i cijelo vrijeme s vrlo sigurnim i stabilnim osjećajem u nogama. Dapače, tenisice me naprosto tjeraju na veće brzine. Salomonke su izrazito sportski, natjecateljski model i trkač ...
... Na  šumskoj padini velike strmine, mokroj, prepunoj blata, lišća, vode, kamenja i granja ova tenisica je s lakoćom krotila teren. Problem je nastajao u njenom mekanom gornjem dijelu, ...