Traži
Traženi pojam: ulazim
Ukupno rezultata: 50.

... posljednjih 8 km spusta i pri tome putem čestitao svim dragim trkačima iz cijelog svijeta! Trčao sam ko lud, imao sam osjećaj kao da me svi vole. To se ne može opisat koliko su ovdje ljudi pozitiva! Ulazim ...
... visine i oni pokrivaju površinu od oko 141.903 hektara. Najviši vrh je MARMOLADA s visinom od 3344 m nadmorske visine.  Vožnjom kroz Sloveniju i Austriju ulazimo u Italiju i nakon 500 pređenih kilometara ...
... nije poklopio, a do Šošića ima puta. Pronalazim put isprve, na spustu prema selu. Uz malo gubljenje s prvim gustim zrakama noći ulazimo u Šošiće. Prvi cilj ostvaren, a sad čeonka,  Brikva,  pa Sutvid. ...
... kiša i dalje pada, na desno pogled na mediteran i sve djeluje nekako mirno. Trčim dalje - tako je i prirodno. Ulazim u oblake. Gledam u neobično i posebno nebo, imam osjećaj da sam stupio u drugi svijet, ...
... cilj. Ukupno 8 sati 55 minuta, ulazimo kao osmi.   Kasnije saznajem da sam tim plasmanom osigurao ukupno treće mjesto u Proljetnom treking kupu.  Prvi je (ne znam ni sam koliko već puta zaredom) stigao ...
Dok ulazim automobilom u Drniš čitam na tabli:  Drniš, grad pršuta. Međutim, razlog mog dolaska nije ta delikatesa na koju sam izrazito slab, nego utrka prvog kola Proljetnog kupa Dalmacije – Prominatrek.  ...
... mi snage preostati. A i smeta me sve više mokri dres na meni i sva količina blata koja mi se primila za noge i patike. Kiša nemilosrdno pljušti.   Ulazimo u zadnji kilometar i osvrćem se iza sebe. ...
... gotova. Još smo morali obići četiri kontrolne točke u okolici Gata što nam je uzelo oko sat vremena. Konačno, nakon 8 sati i 12 minuta ulazim u cilj.   Prvi je očekivano došao Ante Pešić Golub za teško ...
... jos 1900km voznje do Laponije i mjesta zvanog Nikkaluokta.  Nakon doručka se spremamo, pozdravljamo s Lukom i krećemo!     Prelazimo preko mosta i ulazimo u Švedsku. Atmosfera u autu je na visini, ...
... jos 1900 km vožnje do Laponije i mjesta zvanog Nikkaluokta.  Nakon doručka se spremamo, pozdravljamo s Lukom i krećemo!     Prelazimo preko mosta i ulazimo u Švedsku. Atmosfera u autu je na visini, ...
...   Nakon svih ti penjača ulazim u finale s 5 najboljih iz kvalifikacija, već mi je lakše. Premašio sam svoja očekivanja tako da sam stvarno zadovoljan, ali idemo i to finale odraditi. Penjanjem u finalu ...
... smjerova, osim jednog kojeg sam popeo do topa, ali mi je falila doslovno sekunda da ukopčam sidrište, tako da u finale ulazim s 4 popeta smjera. U finale ulazi 9 natjecatelja. Javljaju se moji dugogodišnji ...
... bez po muke, kao da je tek počeo trčati. Tu zaostajem i ne pokušavam ga stizati, zaslužio je pobjedu, nakon svega. Ulazim u cilj, kao drugoplasirani i čestitam Niki od srca na pobjedi. Što još reći na ...
... Tar i monsunskom vlagom urbanog prostora New Delhia. Mamurni od puta poslije pet ujutro ulazimo mimo krmeljavog stražara, s INSAS puškom fiksnog kundaka namještenog na poluatomatski mod, kroz vrata od ...
... ili da povratim, ali oporavljam se i uskoro ulazim  u zadnji km i prolazim znak s natpisom "Hvar". Konačno! Još samo treba ovo privesti kraju. S balkona prvih kuća dolazi podrška stanara, radosno ih pozdravljam mašući. ...
... praćenje brzine po VMGu prema Plymouthu. Sljedeći dan, u 13:47 po lokalnom vremenu, 5 dana, 1 sat i 47 minuta nakon starta ulazimo u cilj koji je odmah ispred Royal Western Yacht Cluba, uvjereni da smo ...
... 500 metara je Korana jako plitka, korito dosta široko ali je jako lijepo jer ima jaaaako puno sedrenih slapića! Dalje ulazim u kanjon i razmišljam gdje ću spavati jer nema se puno izbora!     Špilja, ...
... Jedan dan odmora je baš dobro došao. Ulazim u smjer i idem odlično. Prolazim teški dio, ali brljavim u gornjem lakšem dijelu smjera i padam na nekim sitnim krimpićima gdje nije uopće teško nego treba ostati ...
... nevjerojatno brzo, dok se penjalo trebao je kišobran i kabanica. Svrha natjecanja nije snaga, već spretnost i brzina po ledu. Nakon odrađenih kvalifikacija Morana i ja ulazimo u finale. Prije nego je samo ...
... novopečeni drytooler Feđa Vilić. U kvalifikacijama je 5 smjerova, samo 8 ide u finale. Nakon prva dva smjera vidim da sam opušten, da brzo i kontrolirano penjem i ulazim u finale. Bol u na palčevima ...