Traži
Traženi pojam: uspone
Ukupno rezultata: 50.

Šesto natjecatelja iz tridesetak zemalja sudjelovalo je u prvoj etapi utrke brdskog biciklizma Mitas 4 Islands. Uzbudljiva staza duga sedamdeset i jedan kilometar obuhvatila je kako zahtjevne uspone, ...
... od najjeftinijih vrhova jer u Kirgistanu nema dozvola za uspone, a samim time ni njihovog plaćanja.  Jedina prava alternativa, još lakši i pristupačniji Muztagh Ata (7509 m) u Kini, je postao mnogo skuplji ...
Dani za aklimatizacijske uspone su mi bili omiljeni iz više razloga. Mogao sam spavati do kad sam htio. Nisam morao pospremiti sve stvari u ruksake koji su bili svaki put pred pucanjem i pripremiti ih ...
... omogućava lijepe poglede na sve vrhove, a pritom je dovoljno toplo.  Zimski mjeseci su suhi ali i najhladniji. Jaki vjetrovi koji krenu sredinom studenog praktično onemogućuju uspone svima osim najsposobnijim ...
... Aco već po završetku tečaja bacio bubu u uho da bismo mogli ovo ljeto na Matterhorn. Sjećam se kako sam gledao uspone na Youtubu i kako me je jeza prolazila dok sam gledao te uske grebene s dubokim provalijama ...
... pobjednik prve Istre 100milja koji ove godine volontira na utrci. Bodri me da super izgledam i da samo tako nastavim. Već je duboka noć i nekako samo nižemo uspone i silaske u ujednačenom ritmu, prolazimo ...
... uspone i silaske, zadovoljan da ih što više može obavit u jednom danu.  To objašnjava kako je 26-godišnjak došao na ideju prijeći pet 4000metara visokih vrhova u nizu. "Ovaj projekt evoluirao je jer ...
... i dalje ista priča,umor me sve više svladava,a Alen gazi samo na najvećim prijenosima valovitom stazom. Uspone gazi stojeći, Austrijanac mu dobro parira, a Horvat i ja zaostajemo na svakom usponu, a opet ...
... dolinu mislim „Ajme, zar sam od tamo došao?“, pa na kraju nakon silaska opet gledam vrh i zadivljeno mislim „Ajoj, pa ja sam još prije nekoliko sati bio tamo gore!“.  Kako se pripremate za uspone? ima ...
... ćemo proizvesti dokumentarni film koji prati razvoj pustolovine, misli, gladi, probleme, padove i naravno uspone u nekim od najljepših dijelova Jadrana. Možda je ovaj film onaj poticaj koji nekima fali ...
Još nedavno penjački smjer ocjene 9a  bio je nebeska granica, svaki uspon vijest za sebe, sve do pojave Adama Ondre, mladog češkog penjača. Kad smo već navikli na njegove visoko ocjenjene uspone, Adam ...
... i školovanjem kadrova. Svakako treba spomenuti uspone u Alpama gdje, pored ponavljanja smjerova kao što je npr. slobodni uspon u Čopovom stebru s univerzalkama na nogama, ima i više prvenstvenih smjerova. ...
... vodiča i visinskih nosača već su sve uspone odradili potpuno samostalno i to s prosječnom težinom ruksaka od oko 30kg. Trenutno se društvo odmara u La Pazu, obavlja shoping i sprema se za sutrašnji biciklistički ...
... kategorija koji su bez problema svladavali prepreke i uspone. Najjača kategorija, Elite, startala je u 13.00 sati. Natjecatelji te skupine, odmah su krenuli oštro i rijetkim gledateljima uz stazu priuštili ...
... nije tehnički toliko zahtjevan koliko je visoka planina. Teže tehničke uspone smo penjali po susjednoj Sloveniji. Da skratim priču, dovoljno smo svjesni da znamo što radimo. Za kraj ću citirati jednog ...
... vodili na Gross Glockneru, osjećali smo se jakima i  sposobnima za velike uspone. A Brid nas je privukao svojom ljepotom i penjačkom logičnošću  a također i kao težak neizvjestan izazov, za koji ćemo se ...
... pobijedio. Prošle godine je to bio Philipe Gilbert. Ulazimo u Sienu. Strme uspone i bijele ceste, zamijenjuju strmi usponi i kamene kocke. Konačno upadamo na jedan od najljepših trgova svijeta Piazza ...
Samo dva tjedna nakon rekordnih uspona na Trostruku krunu Yosemite parka s Tommy Caldwellom, Alex Honnold je uspone na Mt. Watkins, El Capitan i Half dome ponovio u solo usponu i to za 19 sati. U svom ...
... njen let protekao glatko- Vi samo idete gore, vrlo polako, kao u liftu. Dok sam letjela bilo je jedna do dvije turbulencije, ni približno koliko u avionu, ali i život ima svoje uspone i padove, pa tako, ...
... ne odlazim s mišlju što će drugi pisati ili reći o tome. Ne objavljujem sve svoje uspone i aktivnosti. Ponekad samo obavijestim sponzore o tome što sam radio i prepustim njima odluku hoće li objaviti ili ...