Traži
Traženi pojam: uzbrdo
Ukupno rezultata: 50.

... kreće zapravo silaskom s c3 na sedlo, a onda se kreće strmo uzbrdo sve do povremenog kampa 4 na oko 6400 m. Neki su krenuli u 1 h ujutro ali smo ih već na prvom usponu počeli pretjecati.  Pravo iskušenje ...
... i trail maraton – 42 km. Nakon par riječi od strane Mireka (koje baš i nisam razumio) hrpa trkača se nakon znaka starta počela lagano formirati u zmiju koja je polako napredovala uzbrdo. Prvi dio od 7-8 ...
... je značilo i četveronoško kretanje uzbrdo. Slijedeća kontrolna točka bila je smještena na bajkovitom proplanku. Oni koji su odabrali do nje doći neoznačenim putovima, umjesto pojednostaviti cestom, mogli ...
... u odličnom društvu! Uzbrdo, nizbrdo, preko mostova, mostića i stubišta, i sve to u gradu, gdje je svaki korak različit. Ova raznolikost dat će vam odličnu fizičku formu, a za dobru atmosferu i korisne ...
... materijala za brzo sušenje, dok tehnologija ljepljenih šavova održava nisku težinu. S-LAB SPEED tenisice omogućavaju vam brzinu pri trčanju uzbrdo i beskompromisno prianjanje za sigurno trčanje nizbrdo, ...
... i otkrivati gradske tajne.  Prekinite rutinu, istražujte nove trkačke rute i spojite ugodno s korisnim u odličnom društvu! Uzbrdo, nizbrdo, preko mostova, mostića i stubišta, i sve to u gradu, gdje je ...
... mi još samo nemarkirani dio staze, moram ga pronaći sama. Jurim nizbrdo, pa uzbrdo da provjerim s Tadejom da li je to prava staza... "Ne, nije!"... Hajde opet, nizbrdo, pa uzbrdo... Opet nije... Hajde ...
... to zadržao znao sam da moram dobro potegnuti uzbrdo, a nizbrdo pokušati zadržati poziciju i završiti utrku. To mi je i uspjelo, nakon 3 sata i 52 minute presretan sam protrčao preko Omiške plaže i ušao ...
... Nakon laganih i ugodnih par kilometara staza je krenula oštrije uzbrdo i kolona se počela sve više rastezati. Dobro sam se osjećao pa sam se odlučio probiti do vodeće grupice. Uglavnom smo bili na dobro ...
... jednog od ježinca. Srećom, nisam ga prejako stisnuo pa mi se iglice nisu preduboko zabile u dlan.   Dok sam trčao uzbrdo prema zoni pomalo sam se zabrinuo kako ću voziti biciklu sa tih dvadesetak bodlji ...
... Nas četvorica krećemo u 8:00 a Ares nešto kasnije. Od samog početka staza vodi blago uzbrdo a uskoro prelazi počinje poprimati valoviti oblik. S prvim metrima suočavam se s drugim neugodnim iskustvom; ...
... svoju jutarnju kavu s čuđenjem promatrali uspuhanu hrpu trkača kako jure uzbrdo. Nakon nekoliko kilometara uzbrdice, koja je dobro došla kao zagrijavanje, odmah smo krenuli u kanjon Sutine, na hlađenje. ...
... uživati u pogledu s obje strane.   Sad malo o samoj stazi i tijeku utrke iz moje perspektive. Nakon znaka za start u 8 sati u Klisu, ultraši puni entuzijazma odmah su jurnuli uzbrdo prema zapadnim mosorskim ...
... mog školovanja i moje kašnjenje utjecalo na to da se danas bavim trekingom.  Mi spori, koji se zapušemo uzbrdo, kad razmišljamo hoće nam pluća izletjeti vani za vrijeme uspona ili na kraju uzbrdice, ...
... velikog slapa, a pored Doma nalazi se par jezeraca okruženih šumom. Za stazu sam prvo pomislila da je lagana. Tri kilometra nizbrdo, a onda sedam uzbrdo, no, prevarila sam se. Ovih je tri kilometra bilo ...
... staze uzbrdo-nizbrdo do mosta Queens-Manhattan na čijom uzbrdici uz jaki vjetar u prsa mi se činilo da trčim u rikverc...pogled na sat 5.50/km više je djelovao na psihu nego na noge....održao sam još neko ...
... družbama teološkog promišljanja i djelovanja. Otprilike s tim demografsko-društveno-religijskim dojmom uprtili smo stvari i bicikle i okret po okret gore uzbrdo, podosta noseći, ponešto gurajući i pomalo ...
... uglavnom kroz šumu. To smo prošli relativno brzo i lagano. Kako nismo imali vremena za dernek, s Dernečišta smo nastavili šumskim puteljkom prema KT2 na vrh Maglića. Malo uzbrdo, malo nizbrdo, prestižući ...
... potplata je prije svega u asimetričnom profilu, koji je u prednjem dijelu namijenjen savršenom prianjanju pri trčanju uzbrdo, a u stražnjem dijelom je okrenut potpuno suprotno i garantira odlično i sigurno ...
... Marasovića Opis staze: Sa Trga Zukva u Selinama krećete uzbrdo asfaltnom cestom prema zaseoku Jusupi. Ondje skrećete desno na poučnu stazu prema zaseoku Jukići. U Jukićima skrećete lijevo na pl. stazu ...