Traži
Traženi pojam: zvonko
Ukupno rezultata: 49.

Naš slovenski prijatelj Zvonko Mezga, uspio je u svojoj dvadesetdrugoj izvedbi prekrasnog Koruškog planinarskog izazova K-24.   Izazov K 24 uključuje popeti 12 najvećih Koruških planinskih vrhova  u 24 ...
Iako zbog dubokog snijega, Zvonko Mezga, nije uspio odraditi 150 kilometarski treking, od Graca preko Golice (Koralpa) do Maribora, poslao nam je lijepe fotografije.  U 12 sati je uspio odraditi trećinu ...
Kao čestitku za ove blagdanske dane, a i pozivnicu za obilazak, Zvonko Mezga nam šalje fotografije zimske idile sa svog trekkinga po Pohorju. Trekking, dug oko 65 kilometara sa 2500 metara razlike u ...
S petka na subotu, naš slovenski prijatelj, Zvonko Mezga, odradio je osamnaestosatni trekking kroz čudesne Koralpe. Prošao je dionicu od Graza do Dravograda preko Kogelrecka.   Preporuča nam posjet ...
Zvonko Mezga, naš redoviti izvjestitelj s dugih trekkinga, u talijanskim Dolomitima  je odradio 120 km dug ultramaraton THE NORTH FACE LAVAREDO ULTRA TRAIL 2012 s preko 6000 metara visinske razlike.  ...
Zvonko Mezga kojeg smo, zahvaljujući njegovim fotografijama i izvještajima, imali prilike pratiti po slovenskim i austrijskim stazama, ovaj put je četiri dana, sa svojom ljepšom polovicom, boravio na ...
... dok je light kategorija obuhvaćala stazu dugu oko 100 kilometara i 29 kontrolnih točki. Prije starta sve je pozdravio i belišćanski gradonačelnik Zvonko Borić, koji je poželio sreću svim natjecateljima, te ...
Naš prijatelj Zvonko Mezga pomaže nam upoznati ljepote Slovenije i Austrije. Upravo nam šalje  fotografije i opis staza s prošlotjednog trekkinga na Obir. Protekli tjedan (ponedjeljak) izveo sam 8 satni ...
Prijedlog za vikend šalje nam naš stalni dopisnik iz Slovenije, Zvonko Mezga. On je s prijateljem upravo odradio trekking po Solčavskom panoramskom putu (SPP).  Krenuli su ujutro, u 6 sati sa brdskog ...
... na vrh su stupili Viki Grošelj, Zvonko Požgaj te meksički alpinist Carlos Carsoglio. Predavanje pod nazivom „SA STIPOM BOŽIĆEM NA K2" organizira HPD„Lipa" Sesvete koja ove godine obilježava 60. obljetnicu ...
Zvonko Mezga, naš stalni dopisnik iz Slovenije i aktivni trekker i planinar, ljubitelj prirode i dugih tura, prošlu subotu uspio je odraditi, kako on kaže 12 satni »dril« (od jutra do mraka) po Golici ...
Naš stalni suradnik Zvonko Mezga, čije ste izvještaje sa zanimljivih tura po Sloveniji imali prilike pratiti,  odradio je 24 satni maraton po stazama K-24, 12 najvećih  vrhova Slovenske Koroške; Črna-Uršlja ...
... prvenstvu. Drugo mjesto zauzima aktualni svjetski prvak Zvonko Jelačić koji na ovoj regati isprobava i nova jedra prema svojem dizajnu izrađena tehnologijom koja još nije viđena na jedrilicama klase One ...
... utisaka upalim svjetilku i krenem natrag u dolinu.    U ostalim Zvonkovim slikama možete uživati ako kliknete OVDJE   ...
U zimskoj monotoniji treking utrka, naš stalni suradnik Zvonko Mezga šalje nam slike i opis svoje zadnje treking ture sa slovenskog Kozjaka. U nastavku pročitajte Zvonkov opis staze i njegovog doživljaja ...
Zvonko Mezga nam šalje svoj foto trip sa "solo" Silvesterskog trekkinga preko Pohorja ( iz Slovenj Gradca do Maribora), sa staze duge oko 63 km i savladavanja cca 2000 visinske razlike.   Krenuo je iz ...
... iz YC Frapa u ženskoj konkurenciji.   Finalni rezultati: 1.   Tonko Rameša, Ante Turčinov, Pave Pleslić, Antonio Arapović, Damir Nakrst, YC KORNATI 2.   Zvonko Jelačić, Mirko Ukas, Boris Bakotić, Denis ...
  Treker Zvonko Mezga šalje nam prekrasne fotografije sa ultra trekinga K-24  (Črna- Črna),  održanog 30.10.2010., sa kružne staze koja povezuje  uspone na 12 najviših vrhova Koroških planina: Uršljo ...
... koji zvonko pada po stranicama šatora nastavljamo spavati do jutra. Zbog loše vidljivosti u 6 sati prolongiramo dizanje do neophodne  stabilizacije vremena  koja dolazi tek  u 9sati.Odlučujemo otići do ...
...    300 kn 6. mjesto    200 kn 7. mjesto    100 kn Obaranje rekorda utrke nagrađuje se sa dodatnih 2.000 kn! Muški rekord: Čubrić Zvonko     1:46:16 (2008.) Ženski rekord: Nakrst Nataša     2:11:47 (2008.) ...